درخشان: هیچ نقص فنی و مدیریتی نداریم

بچه کرد

مدیر تالار ورزشی
2013-10-22
1,156
1,206
0
د خبر: 1202350 زمان: 1393/11/18 13:50 تعداد بازدید: 69,541

هنوز هم مي‌ توانيم جزو 4 تيم بالاي جدول باشيم
[h=1]درخشان: هیچ نقص فنی و مدیریتی نداریم[/h]
[h=2]حميد درخشان سرمربي پرسپوليس بعد از شکست عجيب برابر ملوان بندرانزلي پاسخ هايي داشت که بيشتر به گله گذاري شبيه داشت و به طور قطع لحن او از توجيه شکست متفاوت به نظر مي‌ رسيد.[/h]
00991665.jpg


درخشان در گفت‌وگو با "ورزش سه" اینگونه می‌‌گوید:

من برای موفقیت پرسپولیس هر کاری از دستم برآمده انجام داده ام. خدا را شکر می‌ کنم که من و همکارانم هیچ نقص فنی ای و مدیریتی نداریم، دوستانی که صحبت از اختلال فنی می‌ کنند تشریف بیاورند درفشی‌فر و نحوه تمرینات ما را ببیند و از نحوه تمرینات ما اشکال بگیرند.

او در ادامه گفت: به خدا من با روی باز هر کاری بشود برای موفقیت پرسپولیس لازم باشد را انجام می‌ دهم. پرسپولیس عشق من است، 17سال در این تیم بوده ام برای این تیم جان و جوانی گذاشته ام. با خنده هایش خندیده و با گریه هایش گریه کرده ام. اصولا پرسپولیس با تلاش امثال من پرسپولیس شد، آنها که امروز کاتولیک تر از پاپ شده اند یادشان باشد اگر پرسپولیس محبوب است و طرفدار دارد، به خاطر اینکه که دو نسل قدرتمند افتخاراتش را ساخته اند. تیم های دهه 50 و 60 پایه گذار افتخارات پرسپولیس بوده اند. از من بگذرید، مگر پرسپولیس چند علی پروین دارد، چند ناصر محمدخانی دارد، چند حمید درخشان دارد. پرسپولیس بزرگ است چون بازیکنان بزرگی داشته است.

درخشان با انتقاد از منتقدین می‌ گوید: سال در پرسپولیس بوده ام از لحاظ طول مدت زمان حضور در پرسپولیس من بعد از علی پروین و تقریبا اندکی بالا و پایین نسبت به مایلی‌کهن و پنجعلی تاریخ ساز پرسپولیس بوده ام. آنها که حرف از پرسپولیسی بودن می‌ زنند، بیایند در وجدان خودشان پیش خودشان بگویند ما از حمید درخشان پرسپولیسی تر هستیم امروز اشکال ما این است که تمام عوامل ناکامی دست به دست هم داده اند به ما ضربه می‌ زنند. با این حال باز هم با وجود همه مشکلات از اکثر بازی هایی که ناکام شده ایم، لیاقتمان برد بوده است.

و اما مشکلات فنی. او در این باره نظر جالبی دارد: از مصدومیت ها و محرومیت ها که بگذریم باید به مشکلات بدشانسی و ضعف های داوری که مزید بر علت شده است. با همه مشکلاتی که وجود دارد، باز هم اعتقاد دارم فصل جاری فوتبال برای ما خوش یمن تمام می‌ شود. در مجموعه پرسپولیس اینقدر توان و قدرت می‌ بینم که بعد از 4 باخت بیایم و بگویم تیم ما توان آن را دارد که بین 4 تیم بالای جدول قرار گیرد.

وی در پایان گفت: شما دیده اید که بعد از دربی ما به نفت و ملوان و فولاد باخته ایم اگر منصف باشید می‌فهمید که مسائل جانبی بیشترین تاثیر را در ناکامی داشته اند. بدشانسی و اشتباهات قضاوت به ضرر ما، ما را از نفس انداخته است. متاسفانه در فوتبال هیچ کس نمی‌گوید تیم تو چند فرصت داشته است، هیچ کس نمی‌گوید که اگر 20 بار دیگر آن پنالتی تکرار شود، نمی‌ شود آن را دفع کرد. ما به راحتی می‌ توانستیم بعد از زدن گل پنالتی گل دوم را بزنیم اما وقتی دقیقه 90 می‌ رسد داور سوت پایان بازی را می‌ زند، آنچه می‌ ماند این است که پرسپولیس ضعیف بازی کرده و باخته است.






 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر