دختران هرچقدر می توانند بد حجابی کنند

Mohadlove

مدیر بخش آرایش و زیبایی
2014-02-16
1,290
1,063
0
دختران هرچقدر می توانند بد حجابی کنند دختران هرچقدر می توانند بد حجابی کنند : لباس های بدن نما بپوشند,در خیابان عشوه گری کنند,موهایشان را به نمایش بگذارند و….
3.jpg

بی خیال محرم و نامحرم فقط و فقط در این دنیا خوش باشید و با نامحرمان در خیابان ها اینگونه اب بازی کنید :
5.jpg
در هر صورت هر جور می توانید بدحجابی کنید :
7.jpg
پسران نیز فقط به فکر شهوت رانی باشند و اصلا به محرم و نامحرم توجه نکننددوست دختر و دوست پسر پیدا کنید و به شهوت رانی بپردازید مگر دنیا چند روز است ؟؟
4.jpg

به راستی دنیا چند روز است ؟؟آیا این شهوت رانی ها دائمی و همیشگی ست ؟؟خیر دوست عزیز !! چنین روزهایی نیز در پیش است پس ببینید :تصویر زیر از مکانی ست که به آن غصال خانه می گویندو اینجور که گفته می شود همه ما یک روزی روی تخت غصالخانه حمام خواهیم کرد ,حتی شما دوست عزیز
1.jpg
البته از اینجای کار به بعد قادر به انجام کارهای اول مانند شهوت رانی نیستیددر ادامه شما را در پارچه سفیدی به اسم کفن می پیچند و در یک اتاق کوچک مانند اتاق زیر قرار می هند :
2.jpg
می گویند اسم این اتاق کوچک قبر است و خیلی تاریک استبعد دهنه قبر یا همان اتاق کوچک را می بنند
6.jpg

چقدر دنیا خوب بود لذت داشت !! ولی این اتاق بسیار تاریک استگفته می شود اتفاقاتی در آن اتاق تاریک می افتد مثلا نسبت به کارهایی که در دنیا انجام داده اید بازخواست می شویدشرمنده که از اینجا به بعد تصویر ندارم تا تصویری برایتان توضیح دهمحضرت محمد (ص) شب اول قبر را سخت ترین شب می داندامام صادق (ع) می فرماید در این شب است که دو فرشته نگیرو منکر قبر نزد شما می آیند و در مورد اعمال تان در دنیا از شما سوال می کنندمن وشما چه جوابی به آنها می دهیم ؟؟؟واقعا چه جوابی؟؟
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر