دانلود 4 آنتی ویروس قدرتمند برای اندروید

Sina

Administrator
پرسنل مدیریت
2013-05-11
4,710
2,901
113
چابکســـر
ورژن 9 Dr.Web Anti-virus

Dr.Web Anti-virus ابزاری مشهور و البته قدرتمند می باشد که به منظور محافظت همه جانبه از دستگاه های اندرویدی طراحی گردیده است که هم اکنون با قیمتی نزدیک به ۴۷ یورو در گوگل پلی به فروش می رسد !



برخی از ویژگی های کلیدی :

- اسکن کردن سریع با قابلیت انتخاب فایلهای سیستمی و یا پوشه ها و فایلهای مشخص شده توسط کاربر
- اسکن کردن به لحظه ای ( real-time)
- بهره گیری از تکنولوژی منحصر به فرد Origins Tracing برای شناسایی [FONT=Tahoma, Arial]بدافزارها[/FONT]ی جدید و ناشناخته
- محافظت کردن از SD Card در برابر فایلهای ویندوزی مانند autorun و Exploit
- استفاده بسیار پایین از منابع سخت افزاری و در نتیجه عدم کاهش سرعت



ًًQuick heal Antivirus

نرم افزار quick heal Antivirus & Mobile Security این امکان را به شما می دهد تا امنیت را در گوشی اندرویدی خود برقرار سازید . این برنامه از گوشی شما در برابر نرم افزارهای مخرب محافظت می نماید . فایل های خود را اسکن نموده و ویروس را شناسایی کنید . و در نهایت لازم به ذکر است که رابط کاربری این برنامه فوب العاده زیبا و شیک ارائه شده است .



تغییرات نسخه اخیر:

ارائه با رابط کاربری جدید

رفع برخی اشکالات جزئی

اشتراک گذاری برنامه

بهبود عملکرد برنامه



AMC Security- Antivirus, Clean

با نرم افزار AMC Security- Antivirus, Clean امنیت کامل را در [FONT=Tahoma, Arial]گوشی اندرویدی[/FONT] خود برقرار سازید . این برنامه یکی از بهترین و پرفروش ترین آنتی ویروس های سال ۲۰۱۳ بوده که طرفداران بسیار زیادی دارد . برای اجرا تنها کافی است برنامه را بر روی دیوایس اندرویدی خود نصب نموده و سپس اجازه بدهید تا برنامه گوشی شما را اسکن نماید . توجه داشته باشید که این اپلیکیشن پس از اسکن فایل ها ، به صورت خودکار ویروس ها را حذف خواهد کرد . از قابلیت اصلی این نرم افزار می توان به اسکن خودکار فایل ها ، حذف ویروس ها ، رابط کاربری شیک و اسکن مموری کارت اشاره داشت .



تغییرات نسخه اخیر:

اضافه شدن پشتیبانی از زبان پارسی

بهبود سرعت اسکن فایل ها



آنتی ویروس ایرانی موبایل گارد

اگر شما نیز به امنیت خود اهمیت می دهید پیشنهاد می کنیم نرم افزار ایرانی MobileGuard را که با قدرت گرفتن از بانک ویروس های دو نرم افزار مطرح دکتر وب و بیت دیفندر توانایی نابود سازی هر گونه ویروسی را دارد ، از دست ندهید . این اپلیکیشن یک مجموعه کامل از ابزارهای امنیتی است که حذف کردن ویروس ها تنها قسمتی از امکانات بیشمارش محسوب می شود . شناسایی برنامه های تبلیغاتی مخرب ، فیلتر کردن تماس ها برای جلوگیری از شماره های ناخواسته ، گرفتن بک آپ از اطلاعات و مدیریت برنامه های درحال اجرا از جمله این قابلیت ها می باشند .




 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: zahra و zohreh

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر