دانلود نرم افزار Elevate اپلیکیشنی برای تقویت قوه‌ی ذهن

Sina

Administrator
پرسنل مدیریت
2013-05-11
4,710
2,901
113
چابکســـر
تمرین‌های طراحی شده برای این سرویس شامل مواردی است که می‌توان با استفاده از آن‌ها قدرت تمرکز، مهارت‌های سخن‌گفتن، قدرت حافظه و قوه‌‌ی پردازش فکر را بالا برد. Elevate با انجام تست‌ها و به مرور زمان براساس ویژگی‌ها و قابلیت‌های هر فرد به طراحی تست‌ها و تمرین‌هاز مختلف خواهد پرداخت.

هر چه از این اپلیکیشن بیشتر استفاده کنید، نیروی ذهن شما نیز به‌همان اندازه‌ی افزایش خواهد یافت، آزمایش‌های نشان می‌دهند، افرادی که ۴ بار در هفته از این اپلیکیشن استفاده کرده و تست‌های آن را انجام می‌دهند، پیشرفت ملموسی را در توانایی‌های ذهنی خود شاهد بوده‌اند.



از جمله‌ی قابلیت‌های این اپلیکیشن می‌توان به زیر نظر گرفتن نتایج و تمرین‌ها با جزئیات، شخصی‌سازی تمرین‌ها با هدف پوشش دادن نیازهای هر شخص، تنظیم سختی تمرین‌ها با توجه به قابلیت‌های هر کاربر و انواع تنظیمات دیگر اشاره کرد. لینک دانلود از گوگل پلی است.


 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر