Sina

Administrator
پرسنل مدیریت
2013-05-11
4,709
2,901
113
چابکســـر
Muslim – Azan,Quran,Qibla برنامه ای بسیار مناسب و عالی برای مسلمانان در سراسر جهان می باشد که اطلاعات کاملی در مورد زمان اذان، جهت قبله و قرآن کریم در اخیارتان قرار می دهد.


ویژگی ها:


زمان های روزه داری در طول ایام رمضان
محاسبه زمان نماز بر اساس موقعیت فعلی شما
اذان: پخش اطلاعیه های صوتی و تصویری در هنگام زمان اذان
قرائت قرآن کریم به همراه ترجمه متون عربی
دعا از کتاب Fortress of the Muslim
نمایش رستوران ها و مساجد در نزدیکی شما
دارا بودن قبله نما برای نمایش جهت قبله
دارا بودن تقویم اسلامی برای نمایش اعیاد اسلامی
کارت های تبریک اسلامی با قابلیت فرستادن
نمایش 99 نام خداوند
دارا بودن ترجمه کامل به زبان های Bahasa Indonesia, Bahasa Melayu, Deutsch, English, Español, Français, Italiano, Nerderlands, Português, Türkçe, العربیه, اردو, русский, 简体中文, 日本語, ภาษาไทย









Muslim Pro – Azan Quran Qibla یکی از برترین نرم افزارهای اندروید در دسته بندی “سبک زندگی” شناخته می شود که می تواند در موارد بسیار زیادی مورد استفاده کسانی که نماز می خوانند قرار گیرد. این نرم افزار از سه بخش اصلی تشکیل شده است:


زمان اذان: برای کسانی که به زمان نماز خواندن خود اهمیت می دهند این نرم افزار بسیار کارآمد می باشد. با استفاده از اطلاعیه اذانی که در این برنامه گنجانده شده است هنگام پخش اذان به موقعیت فعلی شما، این برنامه نیز به صورت صوتی و تصویری اعلانیه ای برای شما پخش خواهد کرد تا بتوانید به نمازتان برسید. همان گونه که گفته شده این نرم افزار برای اعلام پخش اذان از اطلاعیه های تصویری و صوتی استفاده می کند تا اگر موفق به مشاهده آن نشدید، با شنیدن صدایش بتوانید متوجه زمان بشوید.


جهت قبله: شاید بارها برایتان پیش امده باشد که در پیدا کردن جهت قبله به مشکل برخورده باشید. این نرم افزار در چنین مواقعی نیز می تواند به کمک شما آمده و در یافتن جهت صحیح قبله به شما کمک کند.


قرآن کریم: اصلی ترین قابلیت این برنامه را می توان همین قسمت دانست! این برنامه دارای قران کریم به صورت کامل همراه با ترجمه به زبان های مختلف می باشد. قابلیت قرائت صوتی قرآن نیز در این نرم افزار گنجانده شده است که امکان گوش دادن به سوره های دلخواه را برایتان امکان پذیر خواهد کرد. شما می توانید از میان تمام سوره ها و آیه ها، با جستوجو کردن، ایه یا سوره مدنظرتان را به سادگی بیابید.


توجه داشته باشید که امکانات فوق، سه بخش اصلی این نرم افزار می باشد و قابلیت های بسیار بیشتری در این برنامه وجود دارد.





نکته:


اگر Muslim Pro – Azan,Quran,Qibla قادر به پخش اذان در زمان صحیح نبود، این مشکل به خاطر بخش تنظیمات محلی گوشی شما می باشد و باید تنظیمات این قسمت را تصحیح کنید.

لینک دانلود مستقیم با حجم 27.8 مگابایت از apktops.ir... <
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر