دانلود بازی The Godfather 2 برای PC

mahdi km

افتخاری
2013-10-30
603
892
0
تهران
دانلود بازی The Godfather 2 برای PC - بازی زیبای The Godfather 2 که سری دومش همانند سری اول یکی از پرفروش ترین بازی های شرکت غول بازی سازی EA شد.حال در این ارسال نسخه فشرده و کم حجم بازی زیبای The Godfather 2 رو با حجم 4.4 GB از لینکهای غیرمستقیم و مستقیم برای شما دوستان آماده کردم . در این نسخه فقط زبانهای اضافی بازی حذف شده و فایلهای بازی فشرده شده. برای دانلود نسخه Repack RG بازی The Godfather 2 به ادامه مطلب مراجعه کنید

در حالت بازی تک نفره پدر خوانده ۲ در نقش دومنیک، یکی از اعضای خانواده مافیایی کورلئونه در ایتالیا قرار می گیرید. داستان بازی در لوکیشن هایی چون هاوانا، کوبا و نیویورک اتفاق می افتد و به میامی ختم می شود.شما یک گانگستر مافیایی هستید که باید اعتبار خانواده خود را بالا ببرید و اعضای جدیدی را به خانواده راه دهید. این در حالی است که هر کدام از اعضای دسته شما از مهارت های خاصی برخوردار هستند. برای مثال بعضی از آنها متخصص بمب و انفجار هستند و گروهی دیگر در تیر اندازی و نشانه گیری تجربه دارند. به کمک زیر دستان خود باید به یک رییس کوچک در داخل خانواده مافیایی تبدیل شوید. به این منظور باید به مغازه ها و کسب وکار های کوچک و بزرگ سری بزنید و از آنها اخاذی کنید، با خانواده های مافیایی رقیب در بیفتید و حتی در صورت نیاز، هر بی گناهی را از سر راه بردارید. بازی پدر خوانده ۲ برخلاف نسخه پیشین خود امکان بازی چند جانبه را فراهم می آورد در حالی که در حالت تک نفره می توانید تنها در نقش دومنیک بازی کنید، در حالت چند جانبه قادر خواهید بود کنترل هر کدام از اعضای گروهی که در حالت تک نفره دور خود گرد آورده اید را در دست بگیرد. بخش عمده بازی را گرافیک خوب و قوی تصاحب کرده که واقعاً چشمگیر و زیباست و آتش سوزی ها با فیزیک بالا کارکتر ها و شخصیت هایی که نور پردازی و گرافیک زیبای بازی را زیباتر جلوه می دهد.
Genre: Action, Shooter, 3D, 3rd Person
Developer: EA Redwood Shores
Published by: Electronic Arts
Date: April 7, 2009
Platform: PC
Language: Rus | Eng
Publication Type: RePack by R.G Mechanics
Size: 4.24 GB

 

mahdi km

افتخاری
2013-10-30
603
892
0
تهران
سیستم مورد نیاز :Operating System> Microsoft ® Windows ® XP / Vista / 7
Processor> Intel Core 2 Duo 2.8 GHz or AMD Athlon X2 Dual-Core 5200 +
RAM> 1 GB
Hard disk> 6 GB
audio device> compatible with DirectX
Video-> compatible with Direct X 9.0c, 512 MB
__________________________________________ تصاویر :

لینک دانلود بازی The Godfather 2 نسخه Repack RG از لینک مستقیم
| | | |

لینک دانلود بازی The Godfather 2 نسخه Repack RG از Putlocker
| | | |




 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر