دانلود بازی Subway Surfers به همراه نسخه مود

Sina

Administrator
پرسنل مدیریت
2013-05-11
4,709
2,901
113
چابکســـر


ویژگی ها:
دویدن در خط بی پایان ریل قطار برای فرار از دست مامور
وجود دستاوردها و موانع مختلف در سر راه بازی
امکان تغییر کاراکتر بازی با قابلیت سفارشی سازی آنها
قابلیت انجام مسابقه با دوستان و به چالش کشیدن آنها
انجام حرکات آکروبات بسیار جذاب و دیدنی توسط کاراکتر بازی
دارای گیم پلی بسیار اعتیادآور و جذاب
گرافیک رنگارنگ با وضوح اچ دی بسیار عالی


معرفی بازی Subway Surfers
Subway Surfers دارای گیم پلی کاملا منحصر به فرد و جذاب می باشد که هر کاربری را به سمت خود جذب می کند. در این بازی اندروید شما کنترل شخصیت اصلی بازی یک پسر بازیگوش است را به عهده خواهید داشت. این پسر در حال فرار از دست مامور مترو می باشد و شما باید به او کمک کنید تا مامور مترو نتواند او را بگیرد. در حالت طبیعی کاراکتر بازی در حال دویدن می باشد و وظیفه شما عبور وی از موانع مختلفی در سر راه می باشد، است. مانع های مختلفی مانند ریل، قطارها، گاردها، آیتم ها و … در سر راه کاراکتر اصلی بازی قرار گرفته اند که شما باید با پریدن از روی آنها و جا خالی دادن بتوانید خودتان را از بینشان عبور دهید. همچنین سکه های مختلفی نیز در سر راه شما قرار دارند که باید در حال فرار بتوانید آنها را جمع کنید تا امتیازات بیشتری را به دست بیاورید.
در بازی Subway Surfers شاهد وجود کاراکترهای مختلفی خواهید بود. شما می توانید به جای کاراکتر اصلی (همان پسر بازیگوش!) کاراکتر دلخواه خود را انتخاب کنید و از آن برای پیش بردن بازی استفاده کنید. همچنین آیتم های بسیار متعددی برای شما در نظر گرفته شده است که با کمک آن می توانید کاراکتر انتخاب شده را از لحاظ ظاهری سفارشی سازی کنید. امکان انجام بازی در حال رقابت با دوستان نیز وجود دارد که در این حالت می توانید با دوستان خود که این بازی را انجام می دهند به رقابت پرداخته و مهارت هایتان را به چالش بکشانید.
بازی Subway Surfers دارای گیم پلی بسیار اعتیادآور و جذاب می باشد. در این بازی شما یک گیم پلی کاملا نوآورانه و عاری از هرگونه مشکل را تجربه خواهید کرد. گرافیک این بازی نیز به صورت اچ دی طراحی شده است که باعث افزایش بیش از پیش بازی می شود. در کنار این موارد، صداگذاری بسیار عالی و پیشرفته بازی اندروید موج سواران مترو، جای هیچ گونه نقدی را باقی نگذاشته و آن را به یکی از بهترین بازی های اندروید تبدیل کرده است.

تصاویر:



دانلود نسخه اصلی با حجم 55.33 مگابایت...> <
دانلود نسخه مود شده با حجم 57.8 مگابایت...>
<

منبع: apktops.ir
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: hasti

hasti

همراه خوب
2016-05-30
15
13
0
خیلی باحاله تو تبلت دارمش
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: Sina

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر