دانلود بازی Angry Birds Friends 1.8.2 برای اندروید

Sina

Administrator
پرسنل مدیریت
2013-05-11
4,710
2,901
113
چابکســـر


Angry Birds Friends 1.8.2 بازی جدیدی از شرکت معروف ROVIO و از سری بازی های پرندگان خشمگین می باشد . اگر شما هم از طرفداران سری بازی های Angry Birds باشید توصیه میکنیم پرندگان عصبانی دوستان را از دست ندهید . در این بازی شما بایستی دوستان فیسبوکی خود را به چالش بکشانید . برای اجرا تنها کافی است آن را بر روی دستگاه اندرویدی خود نصب نموده و سپس با دوستان خود مسابقه دهید . پس از انجام مسابقات و کسب مقام های اول ، دوم وسوم به ترتیب مدال های طلا ، نقره و برنز را کسب خواهید کرد . دقت داشته باشید که اگر مایل باشید قادر خواهید بود تا پاداش های روزانه و یا سکه های طلا را نیز جمع آوری کنید . آیا شما برای یک مسابقه چالش انگیز آماده هستید ؟


ویژگی های اصلی Angry Birds Friends :
جمع آوری پاداش ها و سکه های روزانه
به چالش کشاندن دوستان فیسبوکی
به چالش کشاندن دوستان
افزوده شدن مراحل جدید با حال و هوای هالووین




بازی Angry Birds Friends 1.8.2 – انگری بیرد دوستان برای اندروید بازی Angry Birds Friends 1.8.2 – انگری بیرد دوستان برای اندروید

 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر