دانلود بازی به یاد ماندنی بازگشت به قلعه ولفنشتاین RTCW Touch v1.1.1 برای اندروید

mahdi km

افتخاری
2013-10-30
603
892
0
تهران








کمتر کاربر قدیمی وجود دارد که این بازی خارق العاده را بازی نکرده باشد! بازی قلعه ولفنشتاین یا به اختصار RTCW یکی از محبوب ترین بازی های کامپیوتری در زمان خود بود که امروز نسخه اندروید آن را برای شما آماده کرده ایم!داستان بازی روایت گر شخصیت محبوب و قدیمی این سری یعنی Wiliam B.J Blazkowicz می باشد که به همراه یکی دیگر از سربازان متفقین به نام Agent one که در مرکز سری Office of secret action فعالیت می کنند طی ماموریتی برای پی بردن به بخش فوق سری آلمان ها که مربوط به قدرت های فوق طبیعی و احیا Heinrich 1 و شوالیه های تاریکی می باشد فرستاده می شوند که متاسفانه پس از اینکه ماموریت آن ها لو میرود دستگیر شده و به زندان های قلعه ی ولفنشتاین منتقل میشوند!گرافیک و کیفیت صداگذاری بازی را میتوان در حد کنسول ها دانست به طوری که گرافیک آن حیرت شما را بر خواهد انگیخت!بازی RTCW Touch 1.1.1 یکی از زیباترین گیم پلی های بازی های شوتر هم دوره ی خودش را دارا بود که پس از مدت ها نسخه ی اندرویدی آن منتشر شد! در این بازی بازیکن از ابتدای بازی تا انتها محیط های متنوع و زیادی را تجربه خواهد کرد از زندان های قلعه ی ولفنشتاین، شهرهای جنگ زده ی جنگ جهانی، دخمه ها و گورستان های تاریک، کلیساهای قدیمی، آزمایشگاه ها و کارخانه های پیشرفته ی آلمان ها، محیط های برفی و یخبندان، دهکده های آلمانی بگیرید تا جنگل هایی شگفت انگیز!تنوع سلاح هم بسیار عالی است به گونه ای که بازی مجموعه ای از سلاح های واقعی و تخیلی را داراست که عملکرد و کارکرد هر کدام ضمن لذت بخش بودن شما را برای رویارویی با دشمنان مختلف و متنوع بازی به چالش می کشاند و تجربه ی بهترین بازی تیراندازی را در گوشی شما به ارمغان می اورد.


دیتای بازی برای تمامی گوشی های می باشد.
نحوه نصب اختصاصی :

  • ابتدا فایل apk و سپس فایل zip را دانلود کرده سپس آنرا را extract کنید
  • سپس اطلاعات داخل پوشه دیتا را به مسیر sdcard/Beloko/RTCW/FULL/main انتقال دهید
  • فایل apk را نصب کرده و از بازی لذت ببرید
برای انگلیسی شدن منو فایلهای mp_zpak_russian.pk3 pak_russian.pk3 sp_zpak2_russian.pk3 sp_zpak_russian.pk3 را از /sdcard/Beloko/RTCW/FULL/main پاک کنید.


[h=2]دانلود[/h]
volume.png
حجم :4 + 749 مگابايت

infos.png
آندرويد 3.1 و بالاتر

download.png

extradata.png


 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر