حواشی برگزاری چهل* و سومین دوره کنکور سراسری+عکس

Sina

Administrator
پرسنل مدیریت
2013-05-11
4,710
2,901
113
چابکســـر



حواشی برگزاری چهل* و سومین دوره کنکور سراسری


همه آنهایی که زمانی در ایران به دانشگاه رفته*اند، این روز را هیچگاه فراموش نخواهند کرد. امسال نیز بیش از یک میلیون نفر در چهل*سومین دوره کنکور سراسری شرکت کردند. کنکور سراسری سال ۱۳۹۲ با رقابت یک میلیون و ۸۳ هزار و ۵۷۱ داوطلب به صورت همزمان در ۳۵۸ شهرستان و همچنین در ۱۴ کشور خارجی شکل گرفت.


برای بسیاری این اولین کنکوری بود که در آن شرکت می*کردند. برخی شانس خود را برای کسب رتبه بهتر نسبت به سال و یا سال*های گذشته بار دیگر آزمودند. اما برای برخی نیز این ضرب*المثل شیرین فارسی صدق می*کرد:"زگهواره تا گور، دانش بجوی!".


برخی از داوطلبان یک سال بود که شب و روز نداشتند و استرس زیادی را تحمل کرده بودند، تا حدی که کارشان به پزشک و قرص*های ضد استرس هم کشید. برخی نیز ساعت برگزاری کنکور برایشان کمی زود بود و ظاهرا با ساعت خوابشان تداخل پیدا کرده بود.


در این میان عده*ای از داوطلبان نیز بودند که اشتهای خوبی داشتند و مقادیر زیادی خوراکی و نوشیدنی برای خود آورده*اند تا در لحظه لحظه کنکور از خوردن آن*ها بی بهره نباشند. برای برخی از داوطلبان، آزمون سراسری به کیک و ساندیس**اش معروف است.


عده زیادی از مادران کنکوری*ها در محوطه دانشگاه منتظر فرزندشان و در حال خواندن دعا برای موفقیت فرزندشان در کنکور بودند. آن*ها نیز به اندازه خود داوطلب در طول این مدت استرس داشته*اند و از هیچ گونه کمک و همراهی با فرزندشان در طول زمان درس خواندن دریغ نکرده*اند. با یک نگاه ساده به محوطه حوزه*های امتحانی و مشاهده خانواده*هایی که ساعت*ها نگران در پشت درهای بسته سالن*های امتحانی چشم انتظار فرزندان خود هستند و هر کدام به نوبه خود برای فرزندشان آرزوی موفقیت می*کنند، می*توان اهمیت کنکور و تاثیر آن بر زندگی داوطلبان و خانواده*ها را دید.





















[MANBA-BALA-PAYIN-RED]منبع:پرشین استار[/MANBA-BALA-PAYIN-RED]
 

Sina

Administrator
پرسنل مدیریت
2013-05-11
4,710
2,901
113
چابکســـر



















 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر