حاشیه‌های دیشب جشنواره فیلم فجر در پردیس سینمایی ملت

Melika

افتخاری
2013-06-21
747
1,415
0
سیدهادی منبتی درباره‌ی حواشی نمایش فیلم «چ» و عدم فروش بلیت فیلم «شیار 143 » در پردیس سینمایی «ملت» و هشتمین روز جشنواره فیلم فجر توضیحاتی داد.

رییس موسسه‌ی تصویر شهر درباره برخی حواشی که در حاشیه‌ی اکران فیلم «چ» و «شیار 143» در پردیس ملت اتفاق افتاده است، گفت: آنقدر که رسانه‌ها شلوغ کردند، نبوده است. وزارت ارشاد اجازه سانس فوق‌العاده را نداد اما کسانی که آنجا بودند، در همان شب فیلم را دیدند و تنها کمی سروصدا شد.

وی همچنین درخصوص فیلم «شیار 143» که امروز 19 بهمن ماه در پردیس ملت برای آن بلیت فروخته نشده است، اظهار کرد: در ایام جشنواره فیلم فجر، مدیریت مجموعه با وزارت ارشاد است و نماینده‌ای در اینجا دارد، آنها خودشان تصمیم می‌گیرند و ما تنها همراهی‌شان کردیم بنابراین اجازه فروش بلیت و سانس فوق‌العاده را نیز باید آنها بدهند.

منبتی ادامه داد: برای «شیار 143» اجازه فروش بلیت و سانس فوق‌العاده داده نشد و علت عدم موافقت هم ظاهرا تعداد سانس‌ها و عدم رضایت تهیه‌کننده بوده است که ما نیز اعلام کردیم که بلیت فوق‌العاده نمی‌فروشیم.

رییس موسسه‌ی تصویر شهر در پایان خاطرنشان کرد:بعضی از فیلم‌ها صددرصد ظرفیت‌شان در پیش‌فروش فروخته شده است و ظرفیتی برای گیشه نداریم. پیش از این برای حضور در کناره‌های سالن بلیت سفید می‌فروختیم که این اجازه به ما داده نشد و از دیشب هم اعلام کردیم که سانس فوق‌العاده نخواهیم داشت.

فیلم «شیار 143» امروز 19 بهمن ماه یک سانس نمایش در پردیس ملت داشته است که علی رغم اینکه مخاطبان از ساعاتی قبل در مقابل گیشه‌ی این سینما برای خرید بلیت صف بسته بودند اما در آستانه‌ی اکران فیلم اعلام شد که فیلم در گیشه بلیتی ندارد و این موضوع باعث اعتراض مخاطبان شد.

شامگاه گذشته 18 بهمن ماه نیز برای تهیه‌ بلیت فیلم «چ» گفته می‌شود حواشی و درگیری‌های در این پردیس سینمایی بوجود آمده است.
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر