جواد نکونام پيش از آغاز بازي مقابل آرژانتين از مسي پيراهنش را درخواست کرد!

بچه کرد

مدیر تالار ورزشی
2013-10-22
1,156
1,206
0
جواد نکونام پيش از آغاز بازي مقابل آرژانتين از مسي پيراهنش را درخواست کرد!

00988548.jpg

تيم ملي فوتبال ايران ديشب در ديداري تماشايي و در حالي که با نظم و تاکتيک خاصي به مصاف آرژانتين رفته بود در نهايت با يک گل شکست خورد تا در روز پاياني براي صعود چشم به پيروزي بر بوسني داشته باشد.

سايت روزنامه ديلي ميل در گزارشي به صحبت‌هاي ابتدايي جواد نکونام و ليونل مسي به عنوان کاپيتان‌هاي دو تيم پيش از شروع بازي اشاره کرده و نوشته است: نکونام پيش از شروع بازي پيش‌دستي کرد و با اشاره به پيراهن مسي از او خواست که در پايان بازي لباسش را به او بدهد!

اين گزارش اضافه کرده که مسي، برنده چهار توپ طلاي جهان و کسي که گل‌ پيروزي‌بخش آرژانتين را در دقيقه 90 به ثمر رساند در آن صحنه با درخواست نکونام موافقت کرد. البته تا به حال چندين بار ديده شده که بازيکنان تيم‌هاي مختلف در ميان دو نيمه پيراهن‌هاي خود را با هم عوض مي‌کنند (نمونه اخير در جام جهاني تعويض لباس کريستيانو رونالدو با خديرا بين دو نيمه آلمان و پرتغال بود)، اما نکونام، کاپيتان ايران از فرصت صحبت با مسي پيش از شروع بازي استفاده کرد و يک قدم جلوتر از همبازيانش از مسي خواست که پيراهنش را با او عوض کند.

البته يکي از دوست‌داشتني ترين لباس‌ها در جام جهاني برزيل همين لباس مسي است و کاپيتان ايران هم براي رسيدن به لباس مورد علاقه خود زودتر دست به کار شد
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: سحریی و S A F A

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر