جزئیاتی از Galaxy S6 سامسونگ فاش شد

Sina

Administrator
پرسنل مدیریت
2013-05-11
4,709
2,901
113
چابکســـر
با توجه به نزدیک شدن زمان معرفی از پرچمدار آتی سری اس سامسونگ شایعات پیرامون این گوشی روز به روز در حال افزایش است به تازگی در برنامه Antutu که برنامه ای برای گرفتن بنچمارک است این پرچمدار فاش شده که در پی ان بعضی از مشخصات سخت افزاری این تلفن هوشمند نیز منتشر شده است در ادامه با ما همراه باشید.


بر اساس جزئیاتی که از این گوشی منتشر شده این گوشی از یک صفحه نمایش QHD ،پردازنده هسته ای 64 بیتی با حافظه گرافیکی Mali-T760 برخوردار است البته در این خبر آمده است که برپایه اطلاعات گذشته احتمالا پردازنده به کار رفته در ان یک پردازنده 64 بیتی ساخت سامسونگ به نام اکزینوس 7420 باشد که از تکنولوژی ساخت 20 نانومتری بهره میبرد.


نکته جالب این عکس آن است که دوربین دستگاه بر اساس روند هرساله سامسونگ که کیفیتش هرساله بالا میرفت به نسبت به سال گذشته ثابت مانده است.


این تلفن همچنین جهشی یک گیگابایتی از نظر حافظه رم به نسبت به نسل پیشین دارد که نتیجه آن قرار گیری 3 گیگابایت حافظه رم در این تلفن هوشمند است البته این اطلاعات ممکن است دچار تغییراتی شود چرا که این اطلاعات ممکن است دستکاری شده و غیر واقعی باشد.

 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر