جديدترين تبلت ويندوزی برای رونمایی در ces

روشنک m

مدیر تالار اسرار خانه داری
2013-12-01
1,103
1,110
0
جديدترين تبلت ويندوزی برای رونمایی در CES

به گزارش جی‌اس‌ام آریا، اين طور كه پيداست ايسر با قدرت در رويداد CES حاضر خواهد شد،‌ اين شركت اعلام كرده بود يك گوشی هوشمند و دو تبلت اندرويدی را برای رونمایی آماده كرده،‌ حالا خبر از معرفی‌ تبلت ويندوزی جديدش را نيز به اين مجموعه اضافه كرده است

Iconia W4 در واقع یک کامپیوتر كامل ویندوزی و البته فوق العاده پرتابل است. این کامپیوتر 8.1 اینچی 415 گرم وزن و 10.75 میلی متر ضخامت دارد و به راحتی در یک دست جای می‌گیرد.






11.jpg



ایسر به همراه تبلت Iconia W4 نسخه مجانی Office Home and Student 2013 را نیز ارائه کرده است.

تبلت W4 ایسر برخلاف نسل قبلی به صفحه نمایش IPS مجهز شده و از این رو زاویه دید مناسب و دقت کافی در نمایش رنگ‌های طبیعی را موجب می‌شود. این صفحه نمایش همچنین از وضوح 1280 ×800 پیکسل و نسبت تصویر 16:10 بهره می‌برد.

از دیگر مشخصات سخت افزاری W4 ایسر می‌توان به دوربین 2 مگاپیکسل در جلو، دوربین 5 مگاپیکسل در پشت و پردازنده 1.8 گیگاهرتز اتم اینتل اشاره کرد. استفاده از پردازنده x86 اینتل به معنی اجرای نسخه کامل ویندوز 8.1 با قابلیت اجرای نرم افزارهای کلاسیک ویندوز است.

Iconia W4 همچنین از 32 یا 64 گیگابایت حافظه ذخیره سازی، درگاه microSD و خروجی micro HDMI است.

این تبلت قرار است در نمایشگاه CES 2014 به نمایش درآید و کمی بعد نیز با قیمت 299 یورو روانه بازار شود.
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر