جدال پاري سن ژرمن با موناکو برنده نداشت

بچه کرد

مدیر تالار ورزشی
2013-10-22
1,156
1,206
0
کد خبر : 1033424 زمان ارسال : دوشنبه 1392/11/21 10:34

هفته بيست‌و‌چهارم لوشامپيونه
[h=1]جدال پاري سن ژرمن با موناکو برنده نداشت[/h]
[h=2]در حساس‌ترين بازي نيم‌فصل دوم لوشامپيونه تيم‌هاي مدعي موناکو و و پاري‌سن‌ژرمن مقابل هم به نتيجه تساوي رضايت دادند.[/h]
00946584.jpg


در آخرين ديدار از هفته بيست‌و‌چهارم ليگ دسته اول باشگاه‌هاي فرانسه موسوم به لوشامپيونه شب گذشته (يک‌شنبه) تيم دوم جدولي موناکو در خانه خود ميزبان پاري‌سن‌ژرمن صدرنشين بود. اين بازي که حساسيت‌هاي خاص خود را داشت در نهايت با نتيجه تساوي يک بر يک خاتمه يافت و مدعيان قهرماني به تقسيم امتياز رضايت دادند.

به نقل از تسنيم، در اين بازي ابتدا اين پاري‌سن‌ژرمن بود که با گل دقيقه 8 خاوير پاستوره، هافبک آرژانتيني‌اش از ميهمان خود پيش افتاد ولي در نهايت موناکو با گلي که تياگو سيلوا برزيلي در دقيقه 76 به اشتباه وارد دروازه خودي کرد کار را به تساوي کشاند.

شاگردان لوران بلان با اين تساوي 55 امتيازي شدند و صدرنشيني خودشان را تثبيت کردند. موناکو هم به سرمربيگري کلوديو رانيري با 50 امتياز جايگاه دومي‌اش را حفظ کرد.

در حال حاضر در جدول لوشامپيونه تيم فوتبال پاري‌سن‌ژرمن با 55 امتياز صدرنشين است و تيم‌هاي موناکو و ليل به ترتيب با 50 و 44 امتياز در رده‌هاي دوم و سوم هستند.

 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: Melika

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر