دسترسی به فایلها مخصوص اعضای انجمن است، شما هم میتوانید عضو انجمن "یه حس خوب" شوید، کافیست ثبت نام کنید.
گفت: بزن به سلامتیه پت ومت
گفتم:حتما به خاطراینکه خنده دار بودن؟؟
گفت: نه،به خاطراینکه تاتهش باهم بودن..
انجمن یه حس خوب جایی برای گفتوگو، تجربههای مفید و ارتباط دوستانه است. برای ارسال پیام، چت خصوصی، یا دانلود فایلها، کافیه ثبتنام کنی.