تمرین نوبت عصر تیم استقلال با حضور ۸ بازیکن این تیم برگزار شد.

بچه کرد

مدیر تالار ورزشی
2013-10-22
1,156
1,206
0
تمرین نوبت عصر تیم استقلال با حضور ۸ بازیکن این تیم برگزار شد.به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم فوتبال استقلال از ساعت 15 و 30 دقیقه امروز و در حالی که تنها مهدی رحمتی، حنیف عمران‌زاده،‌پژمان نوری، علیرضا نیکبخت واحدی،‌آرش برهانی، مهرداد اولادی و محمد قاضی در کمپ زنده‌یاد حجازی حضور داشتند برنامه‌های آماده سازی خود را پیگیری کرد.
13920724000032_PhotoA.jpg
* سرمربی تیم استقلال با گذشت 40 دقیقه از تمرین به همراه پسر خود وارد مجموعه تمرینی استقلال شد و تنها از روی نیمکت تمرین تیمش را نظاره‌ کرد.
* مهرداد اولادی به محض دیدن سرمربی استقلال به سمت او رفت و با وی به خوش و بش پرداخت. وی صبح امروز کار با وزنه انجام داده بود و در تمرین نوبت عصر برای اولین بار در کنار دیگر استقلالی‌ها پا به توپ شد.* با توجه به تعطیلی سه روزه و فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی تنها 20 نفر از طرفداران استقلال نظاره‌گر تمرین این تیم بودند.* کریم بوستانی تنها غایب کادر فنی استقلال بود زیرا وی به اهواز سفر کرده است.* میرشاد ماجدی سرپرست استقلال امروز با لباس ورزشی در تمرین حاضر شد و در میانه زمین به سمت دروازه شوت می‌زد.* بازیکنان تیم استقلال برای آنکه در این دو روز آینده برای عزاداری به کدام هیئت‌ها بروند با یکدیگر صحبت می‌کردند و از همین رو استعلام مراسم عزاداری را از یکدیگر می‌گرفتند.* حنیف‌ عمران‌زاده مدافع استقلال به دنبال اجازه از سرمربی این تیم بود که برای حضور در مراسم عزاداری راهی شهر خود(نور) شود.* ملی‌پوشان و همچنین بازیکنانی که مصدوم هستند در تمرین امروز حاضر نبودند و تنها 8 استقلالی کارهای تاکتیکی را پشت سر گذاشتند.* بخش اعظم تمرین امروز استقلال به کارهای تاکتیکی اختصاص داشت که مجید صالح و دیگر اعضای کادر فنی آن را به عهده داشتند. بازیکنان در قالب دو گروه سبز و زرد فوتبال در یک سوم زمین را پشت سر گذاشتند.* قرار است طبق هماهنگی‌های به عمل آمده بازیکنان فردا صبح یک جلسه تمرین را در کمپ زنده یاد حجازی برگزار و سپس تا روز جمعه بعد از ظهر ساعت 15 به استراحت بپردازند. قرار است مسئولان کمپ استقلال به مناسبت تاسوعای حسینی هواداران این تیم میهمان سفره اباعبدالله الحسین کنند که تعدادی از این بازیکنان در این مراسم حضور خواهند داشت.
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر