تماشا کنيد : طراحي کانسبتي جذاب از گلکسي اس 5 سامسونگ

mahdi km

افتخاری
2013-10-30
603
892
0
تهران
درحالیکه شایعات و خبرهای مختلفی در مورد نسل بعدی اسمارت فون های گلکسی اس سامسونگ درحال انتشار است، بعضی نیز با ارائه طرح هایی برای گلکسی اس ۵ نشان میدهند که این دستگاه می تواند چگونه باشد. O2 Guru TV یکی از طرح های مربوط به این اسمارت فون را منتشر کرده که در ادامه مشاهده می کنید.​
در ابتدا این دستگاه منحنی شکل است البته طرحی شبیه به G Flex الجی و نه Galaxy Round، ضمن اینکه قابلیت خم شدن تا ۳۰ درجه را دارد. اما در بخش مشخصات S5، پردازنده ۶۴ بیتی ۸ هسته ای اکسینوس، ۳ گیگابایت رم، صفحه نمایش ۵ اینچی Super AMOLED با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل، دوربین ۱۶ مگاپیکسلی با قابلیت ضبط ویدئوی ۴K، یک باتری بزرگ ۴,۰۰۰mAh، بدنه ای آلمینیومی و سیستم عامل اندروید ۴.۴ کیت کت از جمله ویژگی های این طرح را تشکیل میدهند، ویژگی هایی که احتمالا شاهد بعضی از آنها در نسخه نهایی اس ۵ نیز خواهیم بود.
http://host13.aparat.com//public/user_data/flv_video_new/278/0fec4e103f78201958c66cca5e7e51ed831714.mp4
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: سحریی

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر