تماشا کنيد : اولين تريلر رسمي بازي Call of Duty: Advanced Warfare

mahdi km

افتخاری
2013-10-30
603
892
0
تهران
تماشا کنيد : اولين تريلر رسمي بازي Call of Duty: Advanced Warfare

هر ساله شاهد انتشار بازی محبوب و پرفروش Call Of Duty هستیم. اما امسال سازنده این عنوان طرفدارانش را سورپرایز کرد.علی‌رغم استفاده از اسلحه‌های جدید و پیشرفته، اکتیویژن (ناشر بازی) در پیش‌نمایشی از نسخه جدید، با حضور کوین اسپیسی، توانست طرفداران را شگفت زده کند.​
آنطور که از پیش‌نمایش بازی پیداست، اکتیویژن، تجهیزات فوق‌ مدرن زیادی در این بازی به خدمت گرفته تا تجربه جدیدی از جنگ و درگیری را به بازیکنان عرضه کند. در این پیش‌نمایش سربازانی را می‌بینیم که سوار بر موتور سیکلت‌های پرنده هستند و تجهیزاتی در اختیار دارند که به آنها قدرت‌های مافوق بشری می‌دهد.
منتقدان زیادی وجود دارند که متعقد هستند این بازی معروف، دیگر خسته کننده شده است و با این حساب می‌توان گفت که اکتیوژن سعی کرده‌است تا با استفاده از عناصر جنگ‌های مدرن و تجهیزات فوق‌ پیش‌رفته رنگ‌ و بوی بازی را عوض کند.

اگر لینک دانلود مشکلی داشت اطلاع بدید ممنون
 
آخرین ویرایش:
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: بچه کرد

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر