تلويزيون اندرويدي 49 اينچ 4k ژيائومي با قيمت 640 دلار معرفي شد

mahdi km

افتخاری
2013-10-30
603
892
0
تهران
شيائومي تلويزيون اندرويدي 49 اينچ 4K را با قيمت 640 دلار معرفي کرد. تنها محصول معرفي شده شرکت چيني شيائومي نبود و اين کمپاني چيني به دنبال عرضه اولين تلويزيون هاي هوشمند خود در سپتامبر گذشته، امروز نسل بعدي آن را با اندازه کمي بزرگتر پرده برداري کرد!

تصاویری از مراسم معرفی Mi Tv 2 :



يک تلويزيون 4K فقط 640 دلار بسيار مقرون به صرفه است . اين تلويزيون 49 اينچي به خوبي با تمام نرم افزار هاي اندرويد ( با پوسته MIUI ) کار مي کند . در قسمت سخت افزار ها شما شاهد يک پنل 4K 3D که توسط LG يا CSOT با حاشيه ها 6.2 ميلي متر آلومنيومي که زير آن چيپ ست مدياتک MStar 6A918 ( با پردازنده چهار هسته اي 1.45 گيگاهرتزي و رابط گرافيکي Mali -450 MP4 ) به علاوه 2 گيگابايت رم ، حافظه داخلي 8 گيگابايتي که از طريق درگاه ميکرو اس دي قابليت افزايش تا 64 گيگابايت را دارد .MI TV2 همراه با چند ويژگي خوب و قابل توجه عرضه خواهد شد که برجسته ترين آنها عبارتند از کنترل از طريق بلوتوث به جاي استفاده از چراغ هاي ال اي دي قديمي ، که شما با اين وسيله قادر خواهيد بود تلويزيون را از هر نقطه اتاق که پوشش بلوتوث دارد کنترل کنيد . شما مي توانيد نرم افزار کنترل اين دستگاه را روي تلفن هوشمند خود نصب کنيد و از طريق تلفن هوشمند اين تلويزيون را کنترل کنيد.يکي ديگر از ويژگي هاي خوب اين تلويزيون در بخش صدا است.مدير عامل ژيائومي آقاي لي ژوئن گفت که به منظور حفظ ضخامت 15.5 ميلي متري اين تلويزيون تيم طراح تصميم گرفت که بلند گو هاي آن را به صورت جداگانه عرضه کند.بنا به گفته ژيائومي اين تلويزون هوشمند از تاريخ 27 مي در کشوير چين قابل سفارش خواهد بود اما از زمان عرضه جهاني آن فعلا خبري در دسترس نيست.
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر