تغییر ظاهر ویندوز 7 به اندروید jelly bean

Sina

Administrator
پرسنل مدیریت
2013-05-11
4,710
2,901
113
چابکســـر


معمولا کاربران دوست دارند پس زمینه ویندوزشان را تغییر بدهند که این تغییر میتواند از طریق تصویر پس زمینه یا تم های پیش فرض ویندوز باشد . اما اگر بخواهید به صورت ساختاری ظاهر پس زمینه و تمام بخش های ویندوز را تغییر بدهید چکاری انجام میدهید ؟ بهترین راه حل استفاده از اسکین های آماده می باشد ولی نصب اسکین ها می تواند سرعت سیستم عامل را تا 30 درصد کاهش بدهد . در این میان یک شبیه ساز اندروید با نام Android Jelly Bean Skin Pack وجود دارد که با حجمی در حدود 20 مگابایت وقتی بر روی ویندوز نصب می شود ، کلیه بخش های ویندوز را شبیه به سیستم عامل اندروید کرده و شکلی ظاهری جذاب این برنامه می تواند باعث شود که همیشه از آن استفاده کنید . بنده این برنامه را نصب و تست کرده ام . از نظر سرعت تاثیر محسوسی بر روی ویندوز نداشته و یک تغییر ساختار ظاهری کلی به حساب می آید .


دانلود شبیه ساز Android Jelly Bean Skin Pack...> <


1.بعد از دانلود اسکین را نصب و اجرا کنید . بعد از ریست کردن سیستم یک پس زمینه متفاوت را می توانید تجربه کنید .





2. تمام تنظیمات به نوار ابزار به بالای صفحه منتقل شده است .این تغییرات فقط مخصوص به پس زمینه نمی شود . Computer را باز کنید .





3. پایین صفحه هم ریبون مخصوص Jelly Bean قرار دارد که آیکون های اصلی برنامه در آن گنجانده شده است





4. در صورتیکه نمی خواهید این اسکین بر روی ویندوز شما به صورت فعال باقی بماند کافیست آن را حذف کنید .

منبع: learning.asarayan.com
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر