تصاويري از اسمارت فون جديد هواوي Huawei Ascend P7 منتشر شد : چهار هسته HiSilicon 910

mahdi km

افتخاری
2013-10-30
603
892
0
تهران
Huawei-Ascend-P7.jpg
Ascend P7 محصول جدید هواوی است که خبرها و تصاویر آن از ماه فوریه درحال انتشار است. امروز نیز تصاویری از این اسمارت فون که جانشینی برای P6 به حساب می آید بدست آمده که در ادامه مشاهده می کنید. شرکت هواوی قبلا با ارسال دعوتنامه هایی اعلام کرده بود که Ascend P7 در تاریخ ۷ ماه May معرفی خواهد شد.

براساس اطلاعات بدست آمده، Huawei Ascend P7 دارای ۵ اینچی ۱۰۸۰p است و قدرت خود را از یک پروسسور چهار هسته ای ۱.۶ گیگاهرتزی HiSilicon 910 می گیرد که البته در بعضي از خبر هاي غير رسمي اين پردازنده 8 هسته اي و از نوع Hisilicon K3V3 اعلام شده است .
Huawei-Ascend-P7-1.jpg
Huawei-Ascend-P7-2.jpg
Huawei-Ascend-P7-3.jpg
۲ گیگابایت رم، ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی، باتري 2460 ميلي آمپر ،دو دوربین ۸ و ۱۳ مگاپیکسلی و قابلیت ارتباطی LTE از دیگر مشخصات این دستگاه می باشد. سیستم عامل موجود برروی آن اندروید ۴.۴.۲ به همراه رابط کاربری Emotion 2.0 است.
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: Sina

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر