تشدید مقابله با پدیده " زمین خواری "/ فرصت جولان زمین خواران برچیده می‌شود

Sina

Administrator
پرسنل مدیریت
2013-05-11
4,709
2,901
113
چابکســـر
رئیس پلیس پیشگیری ناجا با تاکید بر تشدید مقابله با پدیده "زمین خواری" گفت: تعامل قوه قضائیه و پلیس در این راستا یک ضرورت است.



به گزارش سلامت نیوز به نقل ازایلنا، سردار" محمد شرفی " در جلسه کارگروه مقابله با زمین خواری، در جمع روسا و مدیران این مجموعه اظهار داشت: مبارزه با پدیده شوم زمین خواری و تخریب جنگل ها یکی از اولویت های مهم پلیس است.

وی افزود: سود جویان، با استفاده از حربه "نفوذ" در روابط اشخاص و یا شناسایی خلاء های قانونی، منابع طبیعی کشور و اراضی ملی را تصرف و یا تغییر کاربری می دهند که در این زمینه پرونده های زیادی در حوزه انتظامی ایجاد شده است.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا با تاکید بر اینکه باید برخورد با هنجارشکنان را تشدید کنیم، مقابله هماهنگ همه دستگاه ها با پدیده زمین خواری را از رموز موفقیت برشمرد.

بنا بر اعلام پایگاه خبری پلیس، وی اضافه کرد: باتوجه به این که مجرمان و قانون شکنان از هر روش و ترفندی برای دستیابی به منافع خودشان استفاده می کنند در قدم اول باید موانع و ظرفیت های موجود شناسایی شود.

سردار شرفی با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری در حفظ منابع طبیعی و ملی بر تعامل هرچه بیشتر پلیس با دستگاه قضائی تأکید کرد.
گفتنی است، این نشست با حضور رئیس حفاظت اطلاعات پلیس پیشگیری، رئیس بازرسی، فرمانده یگان حفاظت شهرداری، فرمانده یگان حفاظت سازمان جنگل ها و مراتع و آبخیز داری، فرمانده یگان حفاظت سازمان محیط زیست، فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن، نماینده امور اراضی جهاد کشاورزی و ریاست دایره حقوقی پلیس پیشگیری برگزار شد.


منبع:سلامت نیوز
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر