ترفند طلایی و رایگان برای دانلود از گوگل پلی

Sina

Administrator
پرسنل مدیریت
2013-05-11
4,710
2,901
113
چابکســـر
مجموعه گوگل برای گوشی های هوشمند اندروید سرویس Play که قبلا Play Store نام داشت را بنا نهاده تا در آن نرم افزار، بازی و حتی فیلم و کتاب برای این گوشی ها به رایگان یا بصورت پولی ارائه کند.


ولی در این بین کشورهایی مانند ایران در تحریم بوده و به این موارد دسترسی ندارند که اصل این آموزش برای میسر کردن دانلود برای این موارد می باشد.


فعلا در ایران بدون ابزار خاص می توان به گوگل پلی دسترسی داشت ولی در صورت دانلود خطای ۴۰۳ می دهد که در این آموزش طریقهدانلود از این سایت برای گوشی های اندروید و پی سی توضیح داده خواهد شد.


البته از مدتهای پیش سایت های ایرانی بصورت پولی ابزارهایی را برای دانلود ارائه می دادند که در این آموزش با ابزار و سایت های کاملا رایگان شما می توانید از سایت گوگل پلی دانلود داشته باشید که برای مشاهده آموزش می توانید ادامه همین مطلب را مشاهده نمایید.



برای مثال میخواید issuu رو از گوگل پلی دانلود کنید.


کد:
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.issuu.android.app&hl=en

برای دانلود فقط کافیه به جای


کد:
[COLOR=#FF0000]/https://play.google.com/[/COLOR]

این متن رو بنویسید


کد:
[COLOR=#FF0000]http://apk-dl.com/[/COLOR]

که لینک قابل دانلود و درستش میشه لینک زیر


کد:
[COLOR=#FF0000]apk-dl.com[/COLOR]/store/apps/details?id=com.issuu.android.app&hl=en
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر