تبلتی شفاف و منحصربفرد با دو صفحه نمايش لمسی

روشنک m

مدیر تالار اسرار خانه داری
2013-12-01
1,103
1,110
0
تبلتی شفاف و منحصربفرد با دو صفحه نمايش لمسی

به گزارش جی‌اس‌ام آریا، گریپیتی نام شرکت سازنده این تبلت می‌باشد، که در ابتدا کار خود را با یک کیبورد خاص شروع کرد و حالا ایده خود را توسعه داده است و آن را تبدیل به یک تبلت اندرویدی تمام عیار تبدیل کرده است.

در جلو و پشت این تبلت صفحه نمایش لمسی تعبیه شده است و کاربر قادر خواهد بود که از هر دو طرف دستگاه برای کنترل آن استفاده کند، این دستگاه همانگونه که گفته شد در ابتدا یک کیبورد بوده است که تنها می‌توانستید از صفحه لمسی آن برای تاپپ کردن استفاده کنید، اما در تبلت جدید گریپیتی می‌توانید کارهای بسیار بیشتری را انجام دهید.

در این تبلت کاربر می تواند کل سیستم دستگاه را از طریق صفحه لمسی تعبیه شده در پشت کنترل کند و به هدایت سیستم عامل بپردازد و حتی از طریق این صفحه می تواند ژست های پیچیده چند لمسی را انجام دهد.


united-10-8-Grippity.jpg





این محصول به یک صفحه نمایش 7 اینچی LCD با وضوح 800x480 پيكسل مجهز شده است. پردازنده Cortex A8 با 512 مگابایت رم به همراه پشتیبانی از MicroSD و اینفرارد برای کنترل لوازم صوتی و تصویری در کنار 4 گیگابایت حافظه داخلی و اندروید 4.2 از دیگر مشخصات سخت افزاری این محصول به شمار می‌رود.

قیمت پایه گریپیتی 235 دلار تعیین شده است و این شرکت قصد دارد سرمایه مورد نیاز خود را از طریق سایت کیک استارتر جمع آوری کند.





united-10-8-Grippity1.jpg








-----------------------------------------
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر