تاثیر دوربین مداربسته بر روی کاهش جرایم

mojtaba_br

همراه نمونه
2015-09-21
406
41
0
تاثیر دوربین مداربسته بر روی کاهش جرایم
تاثیر بر روی کاهش جرایم:وجود در مغازه ها، منازل ، پارکینگ ها و .. تاثیر زیادی بر روی کاهش جرایم داشته و باعث افزایش امنیت در جامعه می شود. در ادامه گزارشی که از طرف معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی در این رابطه بیان شده است را مورد بررسی قرار می دهیم با داده پردازان پارسوا همراه باشید:

234.JPG


دوربین مداربسته و تاثیر آن بر کاهش جرایم
سرهنگ علي اسمعيل‌پور معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي آذربايجان‌شرقي با اشاره به این نکته که استفاده از دوربين‌ مداربسته يکي از ابزارهاي پيشگيري از سرقت می باشد، گفت: بنابر آمارها و تحقيقات انجام شده ميزان جرم و سرقت در مکان هایی که فاقد دوربين‌ مدار بسته هستند به طور قابل توجهی نسبت به جاهایی که از دوربین مداربسته استفاده می کنند بيشتر می باشد.

وی در ادامه افزود: دوربين‌ مداربسته و فناوری های نوین امنیتی را داراي مزيت‌هاي فراوانی دانسته و گفت: کارکرد و تاثیر اين تجهيزات و سيستم‌هاي امنیتی و ایمنی به ميزاني است که نصب و استفاده از آنها را در اماکن مسکوني، اداري و تجاري کاملا ضروري کرده است.

اين مقام انتظامي نصب و به کارگیری دوربين‌ مداربسته و سيستم‌هاي امنيتي را داراي کاربرد پيشگيرانه موثر تلقي کرده و اضافه کرد: هر روزه گزارشات بيشتري از تاثير نصب و استفاده از دوربين مداربسته براي کاهش جرایم در تمامي دنيا اعلام مي‌شود به نحوی که مردم مي‌توانند با پرداخت هزينه‌ اي مناسب و نصب دوربين‌ مدار بسته اماکن و اموال خود را بيمه کرده و خطر به سرقت رفتن آن ها را به میزان قابل توجهی کاهش دهند.

به گفته‌ي وي نصب و به کارگیری دوربين مداربسته هم احتمال سرقت را کاهش مي‌دهد و هم در صورت انجام آن مي‌توان با استفاده از اطلاعات ضبط شده توسط دوربين مدار بسته چهره‌ و قیافه ي سارق و چگونگی انجام سرقت را شناسايي کرده و کمک بزرگي به پليس جهت يافتن سارقین و مجرمان مي‌کند.

اگر مجرمان از وجود سيستم‌ امنيتی و ایمنی و دوربين مدار بسته اطمينان حاصل کنند، از اقدام خود صرف‌نظر کرده و ترجيح مي‌دهد به سراغ اماکني بروند که از اين سيستم‌ها استفاده نمی کنند. به اين دليل، نصب دوربين‌ مداربسته بسیار لازم بوده و توصيه مي‌شود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد :يکي از خوبی های استفاده از دوربين مداربسته اين است که مجرم و سارق نمی تواند بفهمد که دوربين او را مي بيند يا خير و اين امر حس امنيت را به طور کامل از سارق سلب مي کند؛ در ضمن تشخيص يک صورت ضبط شده خيلي راحت تر از يک صورت مشاهده شده به وسيله انسان می باشد. فناوری های جديد به منظور جلوگیری از جرم و سرقت امروزه از جايگاه مناسبي در جهان برخوردار بوده و توانسته تاثير فراوانی در کاهش جرايم به جاي بگذارد.
 

amitistech

New member
2016-05-01
2
0
0
تهران
خیلی خوب بود
اما با تغییر شرایط محیطی و مکانی سارقان نیز دنبال شیوه های جدیدتری برای ادامه کار خود خواهند گشت...
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر