بيشترين وبگردی با موبايل از آن كدام كشور است؟!

روشنک m

مدیر تالار اسرار خانه داری
2013-12-01
1,103
1,110
0
بيشترين وبگردی با موبايل از آن كدام كشور است؟!

به گزارش جی‌اس‌ام آریا، به تازگی آمار جالبی‌ از ميزان استفاده از اينترنت موبايل،‌ توسط كاربران در كشورهای‌ مختلف منتشر شده است.

براساس گزارش‌های تحلیلی موسسه جمیوس حول پر ترافیک‌ترین نقاط اینترنتی، دانمارک و اسلواکی بیشترین سهم تولید ترافیک در اینترنت را از طریق موبایل در بین کشورهای اروپایی دارند.





16.jpg







هر کدام از این کشورها به ترتیب با سهم 35 و 22 درصدی از کل ترافیک موجود، جایگاه اول و دوم را به خود اختصاص داده‌اند.

استونی هم جزء پرشتاب‌ترین‌ها قرار گرفته و هر چند وضعیت کنونی آن و بر اساس این تحلیل چندان بالا نیست و در رده هفتم جای دارد اما روند رشد آن به گونه‌ای بوده که در گزارش اخیر توانسته سهم خود را به نسبت گذشته به سه برابر برساند.

بعد از این کشور نیز بوسنی و هرزگوین و بلغارستان هر کدام با دو برابر شدن سهم‌شان از مشترکان این بخش قرار دارند.

کمترین شتاب در ایجاد ترافیک موبایل نیز به روسیه اختصاص یافته و به گونه‌ای حرکت آن لاک‌پشتی توصیف شده است.

این گزارش که در حد فاصل 4 تا 10 نوامبر تهیه شده، کاربرانی را که از طریق موبایل یا تبلت به اینترنت متصل شده‌اند خطاب قرار داده و جالب اینکه در پایان این گزارش کشور مولداوی به عنوان تنها کشوری مطرح شده که مردم آن همچنان دوست دارند از طریق رایانه‌های شخصی به اینترنت متصل شوند و علاقه‌ای به وبگردی از طریق موبایل ندارند.
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: mahdi km

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر