بيرانوند: به خاطر سوشا ناراحتم، نه خودم

بچه کرد

مدیر تالار ورزشی
2013-10-22
1,156
1,206
0

دروازه‌بان تيم فوتبال نفت تهران گفت: از اينکه سوشا مکاني از فهرست نهايي تيم ملي خط خورد خيلي ناراحتم.

00946400.jpg

عليرضا بيرانوند در خصوص خط خوزدنش از فهرست 30 نفره تيم ملي براي حضور در جام جهاني، اظهار داشت: خدا را شکر مي‌کنم که در فهرست 30 نفره تيم ملي بودم و اکنون هم ناراحت نيستم.

به نقل از تسنيم، وي افزود: همين که مدنظر کي‌روش بودم و در فهرست 30 نفره حضور داشتم براي من خوب است. اکنون نيز تلاش مي‌کنم تا در فرصت‌هاي بعد همراه تيم ملي باشم. ناراحتي من از فهرست نهايي تيم ملي فقط به خاطر سوشا مکاني است. او زحمات زيادي کشيد تا در جام جهاني باشد و دو، سه سال در اردوهاي تيم ملي حضور داشت.

دروازه‌بان تيم فوتبال نفت تهران در خصوص اينکه پيش‌بيني‌اش از حضور تيم ملي در جام جهاني چيست، گفت: با اردوهايي که داشتيم اميدوارم که نتيجه خوبي بگيريم. من در اردوي آفريقاي جنوبي همراه تيم ملي بودم و با طرز فکري که از کادر فني تيم ملي ديدم، اميد زيادي براي موفقيت ايران در جام جهاني دارم. تيم ملي نظم دفاعي خوبي دارد و فکر مي‌کنم تنها نقطه‌اي که ضعف نداريم، خط دفاعي مطمئن ماست.

بيرانوند همچنين در خصوص انتخاب عليرضا منصوريان به عنوان سرمربي تيم نفت تهران، عنوان کرد: آقاي منصوريان را خيلي دوست دارم و با ايشان در تيم زير 22 سال کار کرده‌ام. وقتي او به عنوان سرمربي نفت انتخاب شد از ته دل خوشحال شدم.

وي يادآور شد: منصوريان يکي از مربيان خوب ايران است. او کاربلد است و از نظر اخلاقي و فني جز بهترين‌ها محسوب مي‌شود. اميدوارم که در نفت به همراه منصوريان بتوانيم نتايج خوبي بگيريم.
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: mahdi km

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر