بهرامي: مهمترين تکل زندگي‌ام را زدم

بچه کرد

مدیر تالار ورزشی
2013-10-22
1,156
1,206
0
کد خبر : 1135678 زمان ارسال : دوشنبه 1393/03/26 08:45


[h=1]بهرامي: مهمترين تکل زندگي‌ام را زدم[/h]
[h=2]هافبک تيم ملي سوئيس گفت: تکلي که در بازي با اکوادور زدم، مهمترين تکل زندگي من بود.[/h]
00011600.jpg


والون بهرامي هافبک تيم سوئيس بعد از تکلي که در دقايق پاياني ديدار برابر اکوادور زد، باعث شد تا 3 امتياز اين ديدار به سوئيس برسد. وي پس از اين ديدار اظهار داشت: من در جريان بازي معمولا خيلي تکل مي‌زنم اما تکلم در بازي با اکوادور مهمترين تکل دوران حرفه‌اي‌ام بود.

به گزارش تسنيم، هافبک تيم فوتبال سوئيس عنوان کرد: احساس خيلي خوبي دارم که بازي را با اين پيروزي آن هم در دقايق پاياني به سود خاتمه داديم. اين بازي چندان آسان نبود و ما نيز عملکرد خوبي نداشتيم ولي به هر حال از اينکه بازي را با برد پايان داديم، خوشحالم.

بهرامي خاطرنشان کرد: در نيمه دوم آرامش بيشتري داشتيم و با وجود اينکه مثل هميشه بازي نکرديم اما پايان خوبي داشتيم و در نهايت 3 امتياز را از آن خود کرديم.

هافبک تيم فوتبال ناپولي ايتاليا ادامه داد: در گروه ما فرانسه مدعي اول صعود است اما اکوادور و سوئيس براي جايگاه دومي مي‌جنگند. بازي مهمي براي ما رقم خورد و با اين برد کمي شرايط بهتري پيدا کرديم تا براي صعود اميدوارتر باشيم.


 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: Sina

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر