بهترین گوشی‌های موبایل برای عکاسی

بچه کرد

مدیر تالار ورزشی
2013-10-22
1,156
1,206
0
بهترین گوشی‌های موبایل برای عکاسی

امروزه گوشی هایی که دوربین ۸ مگاپیکسلی دارند در بازار به وفور یافت می شوند و هر کدام ویژگی های منحصربه فردی دارند و بعضی از آنها به لنزهای پیشرفته ای مجهز شده است.
کیفیت عکس هایی هم که با این دوربین ها گرفته می شود شگفت انگیز است. در این گزارش به ۴ مدل از گوشی هایی می پردازیم که از بهترین دوربین ها برای عکاسی برخوردارند.




iphone.jpg
iPhone 4
دوربین گوشی iPhone 4 پنج مگاپیکسلی است و برای یک عکاسی خوب مناسب است. اما هنگامی که برای عکاسی از نرم افزارهای حرفه ای در فروشگاه iTunes اپل استفاده شود، شما به یک عکاس حرفه ای تبدیل می شوید و کارهایی که می توانید هنگام عکاسی با دوربین ایفون انجام دهید شاید در دوربین های دیجیتالی خیلی به ندرت یافت شود.
HTC Sensation 4G
دوربین این گوشی ۸ مگاپیکسلی است که کیفیت تصویر بی نظیری دارد و از رنج وسیعی از نرم افزارها می توان هنگام عکسبرداری استفاده کرد.
این دوربین ویژگی هایی همچون زوم خودکار، فلش LED و امکان ویرایش عکس ها و افکت ها را برای کاربران فراهم می کند.

HTC Evo 3D
Evo 3D دو لنز مجزا برای ثبت عکس و تصاویر ویدیویی سه بعدی دارد و این گوشی در رده نخستین دستگاه هایی قرار می گیرد که قادر است تصاویر را به شکل سه بعدی نمایش دهد.
اما عکس های سه بعدی را فراموش کنید. عکس های دو بعدی چیزی است که همه ما نیاز داریم. با این گوشی علاوه بر تصاویر سه بعدی می توان به شکل HD و رزولوشن ۱۰۸۰ پیکسل فیلمبرداری کرد.
Galaxy S II سامسونگ
دوربین این گوشی ۸ مگاپیکسلی است و استفاده از دوربین خیلی سخت نیست. با دوربین این گوشی می توان عکس های بی نظیری گرفت همچنین امکان ویرایش تصاویر وجود دارد.
Galaxy S II دوربین ثانویه هم دارد و می توان برای عکسبرداری حرفه ای از آن استفاده کرد.
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر