بهترین گزینه برای خرید تبلت را در اینجا پیدا کنید!

Nafas

افتخاری
2014-03-18
687
697
0
تهــــــــــــران
اپل یا اندروید؟ ۱۶ یا ۳۲ گیگاباتی؟ سفید یا سیاه؟...؛ این‌ها پرسش‌هایی است که وقتی کاربران می‌خواهند ‌‌‌تبلت بخرند، از خود‌ می‌پرسند. واقعیت ‌این است که با افزایش شدید تعداد تبلت‌های تولید و موجود در بازار، انتخاب درست کاری است دشوار؛ اما با این وب سایت می‌توانید به خوبی گزینه مورد نظر خود را پیدا کنید.

به گزارش «تابناک»، بسیاری از کاربران و خریداران تبلت اساسا بیش از همه به اندازه و برند تبلت خود توجه می‌کنند، بدن آنکه سخت افزارهای موجود در آن چندان اهمیتی داشته باشد. برخی دیگر نیز کاملا برعکس، بیش از همه به دنبال ترکیبی از سخت افزارهای خاص هستند و چندان به شمایل تبلت خود اهمیت نمی‌دهند.

خرید تبلت برای برخی یکی از سخت‌ترین کار‌هاست و با حجم انبوهی از تبلت‌ها که اکنون در بازار یافت می‌شود، این انتخاب بسیار سخت‌تر هم شده است؛ اما خوشبختانه وب‌سایتی وجود دارد که با ابزارهای فوق‌العاده خود می‌تواند به شما در انتخاب بهترین گزینه ممکن، کمک کند.

وب سایت TabletRocket وب سایتی جدید است که امکان مقایسه و بررسی همه تبلت‌های موجود در همه نوع سیستم عاملی را فراهم آورده است.




برای دیدن وب‌‌سایت به آدرس زیر مراجعه کنید:




این وب‌سایت، وب‌سایتی جامع و تقریبا بی‌نظیر است که به روش‌های بسیار ساده، امکان مقایسه تبلت‌ها از شکل و شمایل ظاهری آن‌ها گرفته تا آزمون‌های تست عملکرد ‌و همچنین نگاه به بررسی‌های تخصصی صورت گرفته ‌روی آن‌ها توسط متخصصان امر را فراهم آورده است.

همچنین این وب‌سایت، ظاهری بسیار شکیل و در عین حال ساده و قابل درک دارد که امکان مقایسه دو تبلت به شکل همزمان را فراهم می‌کند. در این مقایسه آیتم‌هایی چون قیمت، کیفیت عکاسی، عمر باتری، کیفیت تصویر، میزان حافظه، رم و پردازنده و رده بندی، مد نظر قرار می‌گیرند.

برای این امر کافی است ‌در صفحه اصلی وب‌سایت‌ و در قسمت مقایسه، نام دو تبلتی که قصد انتخاب از بین آن‌ها را دارید، وارد کنید.


پس از آن، وب‌سایت اطلاعات مربوط به مقایسه هر دو مورد را ‌‌دقیق و جزئی و از جمله شامل قیمت، فهرست امکانات و مشخصات و همچنین بررسی‌های تخصصی آن‌ها را نمایش می‌دهد. همچنین تصویری بزرگ از دو نمونه را نمایش ‌و رده‌بندی تبلت‌ها را بنا بر ‌مشخصات و عملکرد آن‌ها از ۱ تا ۱۰ نشان می‌دهد.



همچنین می‌توانید با کشیدن نواری که در پایین قسمت مربوط به وارد کردن نام تبلت‌هاست، ‌حدودی بودجه خود را برای خرید تبلت مشخص کنید. در این صورت وب‌سایت تبلت‌های مناسب با بودجه شما را به شکل یک فهرست نمایش می‌دهد.



در بخش‌های پایینی وب‌سایت، اطلاعاتی دقیق‌تر و جزئی‌تر به شما نمایش داده می‌شود که شامل آزمون‌های Benchmark از معتبر‌ترین ابزارهای آزمون‌گیری نظیر Geekbench و Passmark است. وب‌سایت همچنین شما را با فهرستی از تمایزات تبلت‌ها آشنا می‌سازد که ‌دقیق و کم‌نظیر به شما یاری می‌دهد که در انتخاب یک نمونه بر دیگری تصمیم‌گیری کنید.



در بخش پایین‌تر وب‌سایت که مربوط به بررسی‌های تخصصی است، می‌توانید اطلاعات مربوط به کارکرد و سرعت تبلت، گرافیک، عمر باتری و بررسی‌های تخصصی ثالث را ببینید که همه این‌ها در انتخاب یک تبلت خوب از فاکتورهای اساسی و حساس هستند.



اما جالب‌ترین بخش این وب‌سایت، قسمتی است که در آن بهترین تبلت‌های موجود را بنا بر‌ فاکتورهایی چون بهترین قدرت در پردازش، کارهای گرافیکی، وب‌گردی، عمر باتری و مانند آن فهرست کرده است؛ این بخش امکان مقایسه در یک نگاه را به خوبی فراهم می‌کند.



در پایان اینکه این وب‌سایت، یکی از بهترین ابزارهایی است که می‌توان از آن برای پیدا کردن تبلت مورد نظر خود استفاده کنید؛ چه آنکه پس از خواندن این مطلب، می‌خواهید برای خرید تبلت اقدام کنید، چه آنکه بعدا قرار است به سراغ یک تبلت بروید، پیشنهاد ما به شما این است که پیش از قدم گذاشتن در بازار، حتما سری به این وب‌سایت بزنید.
__________________
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر