بستری شدن بازیگر «زیر آسمان شهر» در ccu

Nafas

افتخاری
2014-03-18
687
697
0
تهــــــــــــران
ملکه رنجبر بازیگر پیشکسوت عرصه تئاتر و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: 3 ماه گذشته به دلیل بالا رفتن قند و فشارم در یکی از بیمارستان‌های تهران در اتاق ccu بستری شدم.
وی افزود: هم اکنون در منزل خود تحت نظر دکتر هستم و پسرم مرا برای درمان به نزد دکتر می‌برد.
رنجبر با اشاره به عضوی در سازمان هلال احمر جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: از همکاران هلال احمر برای عیادت به منزل ما آمدند و من از همین جا از آنها تشکر می‌کنم.
بازیگر “زیر آسمان شهر” با اشاره به اینکه از طرف محمد باقر قالیباف شهردار تهران نیز به عیادتش رفتند، بیان کرد: سید عباس عظیمی از انجمن پیشکسوتان هم نیز با محبت‌های بی‌دریغ خود نسبت به من لطف داشت و از تمامی آنها سپاسگزارم.
وی اظهار داشت: از عزت‌الله انتظامی هنرمند پیشکسوت عرصه تئاتر، سینما و تلویزیون قدردانی و تشکر می‌کنم.
وی در پایان خاطر نشان کرد: در این چند سال مدارکی که مربوط به پدرم بوده به همراه لوح سپاس و تقدیرنامه‌هایی که در عرصه‌ بازیگری دریافت کردم، همه را تحویل موزه سینما دادم.
__________________


 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: Melika

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر