بررسی و برطرف کردن مشکلات اینترنت با اپلیکیشن رایگان کروم

Sina

Administrator
پرسنل مدیریت
2013-05-11
4,710
2,901
113
چابکســـر


کروم هم همانند فایرفاکس دارای اپلیکیشن یا افزونه های رایگان زیادی می باشد که اطلاعات و روش استفاده از هر کدام از آنها نیاز به یک مطلب آموزشی خاص دارد . تنها تفاوت کروم و فایرفاکس در استفاده از اپلیکیشن ها ، تحریم بودن ایران می باشد . شما برای دانلود حتما نیاز به یک حساب VPN دارید . اگر به صورت مستقیم به کروم متصل شوید ، لینک اضافه کردن اپلیکیشن به مرورگر نمایش داده نمی شود و کاربر هر چه تلاش بیشتر کند مایوس تر می شوید . اگر جزو کاربرانی قدیمی این مرورگر باشید حتما میدانید که تا چند ماه پیش به راحتی با وارد کردن حساب کاربری جیمیل می توانستید از افزونه ها به صورت رایگان استفاده کنید ولی متاسفانه الان چنین امکانی در شرایط پیش فرض وجود ندارد .در این مطلب آموزشی میخوام اپلیکیشن Chrome Connectivity Diagnostics را معرفی کنم . با استفاده از افزونه مود نظر می توانید مشکلات شبکه اینترنت را جستجو کرده و به راحتی آن را برطرف کنید . نرم افزارهای زیادی برای اینکار وجود دارد ، ولی بهتر است از این افزونه سبک و رایگان بهره ببرید .برای دانلود افزونه کلیک کنید . برای دسترسی به اپلیکیشن ها و افزونه های نصب شده در کروم، روی آیکون آچار سمت راست تولبار کروم کلیک کرده و از منوی tools گزینه Extensions را انتخاب کنید. شما می توانید افزونه ها را در این قسمت مشاهده و سپس فعال یا غیر فعال کنید . برنامه را اجرا کنید تا تست شروع شود . صفحه زیر نمایش داده می شود .



2. بعد از چند لحظه صفحه زیر نمایش داده می شود. برای اینکه اطلاعات بیشتری در مورد گزینه های نمایش داده شده پیدا کنید کافیست بر روی آیکون چرخ دنده کلیک کنید .



منبع: learning.asarayan.com
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: mahdi km

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر