برخی به نان شب محتاجند اما بینی عمل می‌کنند

Atash

افتخاری
2013-07-17
1,568
3,723
0
برخی به نان شب محتاجند اما بینی عمل می‌کنند
دبیر علمی کنگره بین‌المللی بادی‌کانتورینگ از معروف شدن نام گرفتن ایران به عنوان پایتخت جراحی جهان به علت فراوانی جراحی‌های بینی سخن گفت.

به گزارش گروه اجتماعی ندای انقلاب، بهزاد خوروش دبیرعلمی کنگره بینالمللی بادیکانتورینگ در نشست خبری این کنگره اظهار کرد: متأسفانه در ایران در رابطه با زیبایی، مشکلات فرهنگی وجود دارد و افراد بر این باورند که زیبایی صورت برای آنان زیبایی سیرت به ارمغان میآورد.

وی افزود: شمار بالای جراحیهای بینی در کشور در حالی است که جراحی بینی در آمریکا به مراتب از ایران کمتر است و در کل میتوان گفت جراحیهای زیبایی و اقدامات زیبایی نیز از ایران به مراتب کمتر است.

خوروش با ذکر مثالی ادامه داد: زمانی که در آمریکا بودم از فردی که در حوزه جراحیهای بینی فعالیت میکرد پرسیدم، چرا بینی فلان شخص را عمل نکردی؟ و او در پاسخ گفت؛ آن فرد بازیگر هالیوود نیست تا نیاز به عمل بینی داشته باشد. و این سخن بدان معنی است که در آمریکا، درخواست برای عمل جراحی بینی بسیار پایین است.

دبیر علمی کنگره بینالمللی بادیکانتورینگ تأکید کرد: من به عنوان فوق تخصص جراحی پلاستیک، در مواردی به بیمار توصیه میکنم از جراحی زیبایی منصرف شود، چرا که ممکن است نتیجه مورد نظر وی در این جراحیها به دست نیاید.

وی افزود: گاهی بیمارانی برای جراحیهای زیبایی به من مراجعه میکنند که مشکل مالی دارند و حتی به نان شب نیز محتاجند، ولی به علت چشم و همچشمی به این کار دست میزنند و من با صراحت به بسیاری از آنها میگویم؛ پول جراحی را در جای دیگر زندگی باید هزینه کرد، نه در جراحیهای زیبایی غیرضروری.​

__________________
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: zahra و Sina

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر