برتری قاطع قهرمان لیگ مقابل پدیده/ شکوه پرسپولیس

Sina

Administrator
پرسنل مدیریت
2013-05-11
4,709
2,901
113
چابکســـر



پرسپولیس با برتری قاطع مقابل پدیده مشهد، قهرمانی اش در شانزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر را جشن گرفت.


به گزارش وب سایت نود، این دیدار به میزبانی پرسپولیس در ورزشگاه آزادی برگزار شد.


ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، سید جلال حسینی، حسین ماهینی، محمد انصاری(۴۶- ربیع خواه)، صادق محرمی، کمال کامیابی ‌نیا، سروش رفیعی، سامان نریمان جهان(۵۸- فرشاد احمدزاده)، وحید امیری(۷۵- شهاب کرمی)، علی علیپور و مهدی طارمی.


سرمربی: برانکو ایوانکویچ





ترکیب پدیده: مجتبی روشنگر، وارازدات هارویان، محمدحسین مرادمند، محمدرضا ناصحی، محسن یوسفی، ابوالحسن جعفری، میلاد کمندانی، معین عباسیان(۶۱ مرتضی منصوری)، حسین زامهران(۶۰- یونس شاکری)، اکبر ایمانی، حسین مهربان(۷۶- کریم احمدی).


سرمربی: رضا مهاجری





دقایق حساس نیمه اول:


دقیقه ۲: پاس رو به عقب اشتباه انصاری باعث شد تا زامهران روی فرصت طلبی با بیرانوند تک به تک شود اما ضربه این بازیکن را جلال حسینی از روی خط دروازه بیرون کشید تا فرصت صددرصد گلزنی برای این تیم از بین برود.


دقیقه ۵: فرار و نفوذ وحید امیری از جناح چپ با ارسال این بازیکن روی دروازه پدیده همراه بود که گلر پدیده توپ را به راحتی مهار کرد.


دقیقه ۸: باز هم روی نفوذ خوب پدیده ای ها از جناح چپ؛ عباسیان اقدام به شوتزنی کرد که بیرانوند با واکنشی به موقع توپ را مهار کرد.


دقیقه ۱۷: پاس عمقی برای طارمی در محوطه جریمه به این بازیکن رسید اما ضربه وی را روشنگر به راحتی مهار کرد.


دقیقه ۲۱: باز هم پاس پشت دفاع برای طارمی این بازیکن را پشت محوطه جریمه در موقعیت تک به تک با گلر قرار داد اما در آخرین لحظه با تکل دفاع پدیده، طارمی سر خورد و تعادلش را از دست داد.


دقیقه ۳۳: شوت سنگین سامان نریمان جهان با اختلاف کم از کنار دروازه پدیده به بیرون رفت.


دقیقه ۴۴: باز هم طارمی داخل محوطه جریمه صاحب توپ شد اما ضربه وی از بالای دروازه بیرون رفت.


دقیقه ۴۵: ضربه سنگین اکبر ایمانی به دیرک دروازه برخورد کرد و به زمین برگشت تا این موقعیت صددرصد گلزنی برای پدیده از بین برود.





دقایق حساس نیمه دوم:


دقیقه ۴۹: با تجمع پرسپولیسی ها در محوطه جریمه پدیده، سروش رفیعی می توانست برای طارمی فرصت سازی کند اما ضربه سر او توپ را از دروازه دور کرد.


(گل اول پرسپولیس) دقیقه ۵۰: روی کرنر ارسالی ابتدا ضربه طارمی به دیرک خورد و در برگشت کمال کامیابی نیا با ضربه سر توپ را وارد دروازه کرد.


دقیقه ۵۲: شوت سنگین سروش رفیعی از پشت محوطه جریمه بعد از برخورد به نوک انگشتان روشنگر به بیرون رفت.


دقیقه ۵۸: باز هم ضد حمله پرسپولیسی ها می توانست برای این تیم با یک گل دیگر همراه باشد اما ضربه پایانی را گلر پدیده با همکاری دفاع جمع کرد.


دقیقه ۶۳: با خروج روشنگر، او با طارمی تک به تک شدند اما توپ ریباندی را طارمی با ارسال بلند چیپ سمت دروازه فرستاد که توپ با اختلاف کم از کنار دروازه به بیرون رفت.


(گل دوم پرسپولیس)دقیقه ۶۸: باز هم نفوذ پرسپولیسی ها از جناح راست این بار روی ارسال توپ بلند بیرانوند، با ضربه برگردان ناموفق احمدزاده و در ادامه گلزنی علیپور همراه بود.


(گل سوم پرسپولیس) دقیقه ۷۰: ارسال امیری از پشت محوطه جریمه برای طارمی وی را در گوشه زمین صاحب توپ کرد و ضربه وی از سمت چپ دروازه پدیده تبدیل به گل سوم پرسپولیس شد.


(گل چهارم پرسپولیس) دقیقه ۸۹: پاس عرضی سروش رفیعی در حالی که طارمی نیز آماده گلزنی بود به احمدزاده رسید تا او دروازه را برای چهارمین بار باز کند.

منبع: 90tv.ir
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: سحریی

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر