بایرن مونیخ - رئال مادرید؛ رینگ خونین

Sina

Administrator
پرسنل مدیریت
2013-05-11
4,710
2,901
113
چابکســـر
وبسایت رسمی برنامه نود - در حساس ترین بازی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، تیم های بایرن مونیخ و رئال مادرید در یک بازی کلاسیک رو در روی یکدیگر قرار خواهند گرفت.


به گزارش وبسایت نود، لحظه شماری ها برای رویارویی بایرن مونیخ و رئال مادرید کم کم به پایان می رسد و روز چهارشنبه از ساعت ۲۳:۱۵ این دو تیم در ورزشگاه آلیانتس آرنا رو در روی یکدیگر قرار خواهند گرفت. قضاوت این بازی حساس را یوفا به تیم داوری ایتالیایی سپرده است و نیکولا ریتزولی قضاوت این بازی را برعهده خواهد داشت.


این بازی، سومین مصاف دو تیم در ۵ سال اخیر محسوب می شود. از فصل ۲۰۰۰-۱۹۹۹ دو تیم ۷ بار در مراحل حذفی به مصاف هم رفته اند که در ۵ مرتبه، تیم برنده در این دیدار در نهایت قهرمان رقابت ها شده است.





نکات ویژه و حقایق بازی


این بازی بیست و سومین رویارویی دو باشگاه در یورو کاپ (نسخه قدیمی لیگ قهرمانان) و لیگ قهرمانان اروپا می باشد. بایرن مونیخ و رئال مادرید برای هفدهمین بار در لیگ قهرمانان اروپا به مصاف یکدیگر می روند که یک رکورد در تعداد بازی بین دو تیم در این رقابت ها محسوب می شود.


بایرن مونیخ و رئال مادرید تاکنون هر کدام ۵ بار موفق به شکست دادن یکدیگر در مراحل حذفی لیگ قهرمانان اروپا و یورو کاپ شده اند.


رئال مادرید تاکنون ۱۱ بار برای بازی با بایرن مونیخ به آلمان سفر کرده است و در ۹ بازی شکست خورده است (۱ برد و ۱ تساوی) اما آن ها در آخرین سفر به آلمان سنگین ترین شکست خانگی بایرن مونیخ (۴-۰) را رقم زدند.


بایرن مونیخ برای ششمین سال متوالی به این مرحله از رقابت ها رسیده است. در حقیقت، آن ها در ۵ فصل اخیر موفق به عبور از این مرحله و رسیدن به نیمه نهایی شده اند.


بایرن مونیخ ۱۶ بازی آخر خانگی خود در لیگ قهرمانان را با برد پشت سر گذاشته است (۵۸ گل زده ۹ گل خورده)، این تعداد برد متوالی در خانه یک رکورد در لیگ قهرمانان محسوب می شود. آخرین تیمی که موفق به شکست دادن بایرن مونیخ در آلیانتس آرنا شد، رئال مادرید بود.


هیچ یک از ۱۰ بازی آخر بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان با مساوی خاتمه نیافته است (۷ برد و ۳ باخت)، آخرین تساوی آن ها به آپریل ۲۰۱۶ و مقابل بنفیکا برمی گردد.


بایرن مونیخ در این فصل لیگ قهرمانان ۲۴ گل به ثمر رسانده است که ۱۰ گل آن در بازی مرحله قبلی مقابل آرسنال به ثمر رسید. در همین حال آن ها در ۷ بازی آخر تنها یک بار موفق به کلین شیت شده اند.


بایرن مونیخ این فصل به صورت میانگین مالکیتی ۷۰ درصدی در بازی های خود داشته و بهترین آمار را در این زمینه دارد. آن ها از فصل ۲۰۱۳/۱۴ به بعد هر فصل رکورد خود را بهبود بخشیده اند.


این فصل بیستمین فصل پیاپی است که رئال مادرید موفق می شود به مرحله حذفی رقابت ها صعود کند و این یک رکورد در این رقابت ها محسوب می شود. لوس بلانکوس در ۶ فصل اخیر موفق شده به مرحله نیمه نهایی رقابت ها صعود کند.


رئال مادرید در کنار یوونتوس تنها تیم های بدون شکست این فصل لیگ قهرمانان محسوب می شوند. رئال مادرید تنها یک دیدار از ۱۰ بازی آخر خود در مرحله حذفی رقابت ها را به حریف واگذار کرده است (آوریل ۲۰۱۶ مقابل وولفسبورگ).


رئال مادرید در تمامی ۸ بازی خود در رقابت های امسال حداقل ۲ گل به ثمر رسانده است. در همین حال آن ها موفق به ثبت کلین شیت در ۸ بازی این فصل نشده اند.


بازیکنان ذخیره رئال مادرید در این فصل در بین بازیکنان تمامی تیم ها بهترین عملکرد را داشته اند و موفق به زدن ۵ گل شده اند (۳ گل توسط موراتا به ثمر رسیده است).


روبرت لواندوفسکی در ۳ بازی آخر بایرن مونیخ در این رقابت ها موفق به گلزنی شده است. این مهاجم لهستانی تاکنون موفق نشده در ۴ بازی پیاپی در لیگ قهرمانان گلزنی کند. او همچنین در ۱۳ بازی آخر در آلیانتس آرنا ۱۵ گل به ثمر رسانده است. در این فاصله او فقط در بازی مقابل بنفیکا در گلزنی ناکام مانده است.


از آخرین گلی که کریستیانو رونالدو در لیگ قهرمانان به ثمر رسانده ۶۱۳ دقیقه سپری شده و این ستاره پرتغالی قبلا هرگز چنین وضعیتی را در رئال مادرید تجربه نکرده است. رونالدو زمان حضورش در منچستر یونایتد در فاصله می ۲۰۰۸ تا مارس ۲۰۰۹ موفق به گلزنی در لیگ قهرمانان نشده بود و در باشگاه قبلی اش هم چنین وضعیتی را تجربه کرده بود. در این ۶۱۳ دقیقه او ۳۱ بار اقدام به شوت زنی کرده است.

ترکیب احتمالی دو تیم



منبع: 90tv.ir
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر