ایران توانمندی سایبری خوبی دارد

  • نویسنده موضوع نویسنده موضوع Atash
  • تاریخ شروع تاریخ شروع
👋 سلام!

انجمن یه حس خوب جایی برای گفت‌وگو، تجربه‌های مفید و ارتباط دوستانه است. برای ارسال پیام، چت خصوصی، یا دانلود فایل‌ها، کافیه ثبت‌نام کنی.

📝 [ثبت‌نام کن و شروع کن!]

Atash

افتخاری
2013-07-17
1,565
3,717
0


رئیس‌جمهوری آمریکا در مصاحبه‌ای با پایگاه اینترنتی «ری کد» گفت که ایران قابلیت‌های سایبری مناسبی داشته و همین مورد درباره روسیه و چین بسیار خوب است، ‌ اما کره‌شمالی از نظر قدرت سایبری چندان خوب نیست.
Obama.preview-285x182.jpg



رئیس‌جمهوری آمریکا به قدرت ایران در عرصه سایبری اذعان کرد.

به نقل از خبرگزاری فرانسه، باراک اوباما رئیس‌جمهوری آمریکا در مصاحبه‌ای با پایگاه اینترنتی «ری کد-re-code» گفت: ایران قابلیت‌های سایبری مناسبی دارد و این موضوع درباره روسیه و چین نیز صدق می‌کند، ‌ اما کره‌شمالی از نظر قدرت سایبری چندان خوب نیست.

اوباما گفت: «فقط برای اینکه سطح رقابت را درک کنید، باید بگویم که کره‌شمالی به هیچ عنوان از نظر سایبری قوی نیست اما ببینید چه میزان خسارت توانسته‌اند وارد کنند. به همین دلیل باید به صورت مستمر سطح بازی‌ها را بالا ببریم.»

آمریکا در پی هک شدن سایت شرکت «سونی پیکچرز» توسط برخی منابع کره‌شمالی، تحریم‌هایی را علیه این کشور تصویب کرد.​

__________________​
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: Sina

درباره ما

  • انجمن یه‌حس‌خوب در اردیبهشت سال 1392 با هدف ایجاد یک شبکه اجتماعی شامل موضوعات سرگرمی، علمی، دانشگاهی، فناوری و ... شروع بکار کرد و بیش از یک دهه آنلاین است. این مجموعه کاربرمحور بوده و اعضای آن در طول این سال‌ها تجارب خود را برای شما بازدیدکنندگان عزیز به اشتراک گذاشتند. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد، از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری نمایند.

منوی کاربر