اگر اکانت توییتر مان هک شد چه کنیم

Sina

Administrator
پرسنل مدیریت
2013-05-11
4,710
2,901
113
چابکســـر


همانطور که بسیاری اوقات در زندگی واقعی خیلی از افراد دوست دارند سر از کارمان در بیاورند این قاعده در دنیای مجازی خصوصا در شبکه های اجتماعی نیز وجود دارد.اولین کسی که متوجه دستبرد به حریم خصوصی شما در توئیترمی شود خودتان هستید. گاهی یک هکر خواب آرام شب و روز را از شما می گیرد و آن به خاطر این است که وارد حریم خصوصی شما شده است. اگر شما شاهد چنین وقایعی بودید به هیچ وجه نگران نباشید فقط تلاش کنید خرابکاری هایی را که شاید ناشی از کم کاری شما در ایجاد کلمه عبور قوی است را درست نمایید.


وقتی شخصی دیگر به جای شما توئیت می فرستد امکان دارد آبرو و احترام خود را از دست بدهید. اولین کاری که باید انجام دهید وارد شدن به اکانت کاربری تان میباشد. اگر نتوانستید و هکر نام کاربری شما را دزدیده و پسورد شما را عوض کرده بود سعی بر جایگزینی گذرواژه ای جدید خواهید داشت. با مراجعه به توییتر و استفاده از آیکون گوشه بالا راست یک رمز عبور جدید و البته بسیار قوی تر و غیرقابل هک بسازید.





توجه داشته باشید که رمز عبور شما دارای حروف کوچک و بزرگ به همراه اعداد باشد.


اگر توانستید پسورد خود را عوض کنید که می توانید یک نفس راحت بکشید اما در غیر این صورت باید به خدمات مشتریان توئیتر مراجعه نمایید و یک درخواست پشتیبانی مبنی بر هک اکانت ارسال کنید. هنگامی که پسورد را خود را با استفاده از نکات موجود تعویض کردید، یک توئیت عذرخواهی برای تمامی همراهی کنندگان تان ارسال کنید. برای آن ها توضیح دهید که آن توئیت ها مال شما نبوده و از طرف شما ارسال نمی شدند.


سپس تمامی برنامه های شخص ثالث یا ترد پارتی که به اکانت شما دسترسی دارند را بلاک کنید. (از پنل سمت چپ Setting، بر روی گزینه ی Apps کلیک کنید). همه آن ها را Revoke کنید و بعدا اگر نیاز داشتید آن ها را مجددا فعال کنید.

منبع: learning.asarayan.com
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر