اپلیکیشن تست سرعت اینترنت گوشی برای ویندوز فون

Sina

Administrator
پرسنل مدیریت
2013-05-11
4,709
2,901
113
چابکســـر
با راه اندازی شبکه های نسل سوم و چهارم موبایل در ایران ، همه می خواهند بدانند براستی سرعت اینترنتشان چقدر است.در این مطلب شما را با اپلیکیشنی آشنا می کنیم که پاسخ این پرسش را خواهد داد.


نام این برنامه SpeedTest است که اکثر ما آن را به دلیل وب سایتش می شناسیم.این اپلیکیشن ظاهر ساده ای دارد و در نگاه اول شما را به یاد یک سرعت سنج ماشین می اندازد اما این سرعت سنج برای اینترنت شما است.







قابلیت آرشیو تست های گذشته از جمله ویژگی های اصلی این اپلیکیشن است. شما می توانید سرورهایی که با آن تست سرعت را انجام می دهید از داخل برنامه تغییر دهید. بیش از ۲۰ سرور در داخل ایران و در شهرهای مختلف وجود دارد که کار تست سرعت اینترنت شما را انجام می دهد.



رابط کاربری در دو سیستم عامل iOS و اندروید شبیه به هم هست و هردو تجربه خوبی برای کاربر رقم می زند. شما می توانید نتایج قبلی را بر اساس سرعت دانلود، آپلود، پینگ و … دسته بندی کنید. در ضمن می توانید نتایج تست سرعت اینترنت وایرلس یا سیم کارت خود را با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

لینک دانلود
http://www.windowsphone.com/en-us/store/app/speedtest-net/4fcd4de1-050b-44dc-b123-a786808eb49b
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر