اولین فیلم سینمایی دیوید بکام

Mahsa

همراه
2013-05-11
279
210
0
just-loveeee.blogfa.com
171421.jpg


هنرپیشههایی همچون "ساموئل ال جکسون"، "کولین فیرث"، "مایکل کین" و "تارون اگرتون" در این فیلم ایفای نقش خواهند کرد.

هافبک پیشین تیم ملی فوتبال انگلیس در یک فیلم سینمایی ایفای نقش خواهد کرد. پس از اینکه اعلام شد کتاب 20 سال بازیگری حرفهای همزمان با کریسمس منتشر خواهد شد حالا اخباری به گوش میرسد که سوپراستار پیشین دنیای فوتبال قصد دارد به صورت حرفهای وارد دنیای هنرپیشگی شود.

از زمانی که این هافبک 38 ساله در انتهای فصل گذشته با پیراهن پاریسنژرمن از دنیای بازیگری فوتبال خداحافظی کرد، تهیهکنندگان و فیلمسازان هالیوودی به دنبال وارد کردن وی به صنعت فیلمسازی بودهاند.

گفته میشود قرار است در فیلم «The Secret Service» به کارگردانی "متیو ووگان"، فیلمساز و تهیهکننده معروف انگلیسی در نقش یک فرد تبهکار ایفای نقش کند.

البته هنوز حضور در این فیلم که ژانری جاسوسی دارد، قطعی نشده است. هنرپیشههایی همچون "ساموئل ال جکسون"، "کولین فیرث"، "مایکل کین" و "تارون اگرتون" در این فیلم ایفای نقش خواهند کرد.

در طول دروان حرفهای خود پیراهن تیمهای منچستریونایتد، رئال مادرید، لسآنجلس گلکسی، میلان و پاریسنژرمن را به تن کرد و در 4 لیگ مختلف جام قهرمانی را بالای سر برد.




منبع:fardanews.com



 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر