امنیت بیشتر در اینترنت با افزونه HTTPS Everywhere فایرفاکس

Sina

Administrator
پرسنل مدیریت
2013-05-11
4,710
2,901
113
چابکســـر


در این مطلب آموزشی به سراغ افزونه HTTPS Everywhere که بر روی مروگر فایرفاکس قابل نصب شدن است میروم .همانطور که میدانید داشتن امنیت در هرجایی ضروری و مورد نیاز می باشد و نیاز به امنیت در فضای مجازی بیشتر و بیشتر است.برای داشتن امنیت می توان از ابزارها و نرم افزارهای امنیتی، ایمن و مطمئن و غیره استفاده کرد.علاوه بر استفاده از نرم افزارهای امنیتی کاربر نیز باید دارای آگاهی و دانش لازم در زمینه ی حفاظت از اطلاعات در محیط دنیای مجازی باشد. همان طور که می دانید وبگردی در محیط دارای ssl بسیار امنتر از وبگردی در میان صفحات معمولی است. این افزونه که برای کروم و فایرفاکس در دسترس است، اطمینان حاصل می کند که ارتباطات شما با بسیاری سایت های مهم، به صورت ssl باشد، در نتیجه احتمال کمتری برای حملات موقع دانلود یا ایجاد حساب های کاربری وجود دارد. 1. برای دانلود افزونه بر روی این کلیک کنید . این سایت برای IP هایی که از طرف ایران به آن متصل شوند بسته می باشد



2. در حال حاضر افزونه HTTPS Everywhere برای 3 مروگر کروم ، فایرفاکس و اوپرا قابل نصب می باشد . کافیست بر روی لینک دانلود افزونه با توجه به مروگر در حال استفاده کلیک کنید و بعد از نصب مرورگرتان را ری استارت کنید. بعد از آن تمام سرویس هایی که امکان اس اس ال روی آنها فراهم است، به صورت پیش فرض روی این حالت باز میشوند. تمام جستجوهای گوگل روی حالت اچ تی تی پی اس خواهد بود. حتی سایت روزنامه نیویورک تایمز و ویکی پدیا هم به صورت اس اس ال ارایه می شوند، که در صورت نصب این افزونه آنها را هم در حالت اچ تی تی پی اس خواهید دید.

اگر امنیت ارتباط تان برای شما مهم است، این افزونه کمک مهمی به بالا بردن این امنیت خواهد کرد. بنابراین در نصب آن شک نکنید.



3. بعد از نصب یک آیکون همانند تصویر زیر فعال می شود و نیاز به تنظیمات خاصی ندارد .



اگر لینک بالا کار نکرد از لینک زیر استفاده کنید:


منبع : learning.asarayan.com
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر