افزونه ای حرفه ای برای ویرایش فایل های pdf در مرورگر گوگل کروم

Sina

Administrator
پرسنل مدیریت
2013-05-11
4,710
2,901
113
چابکســـر
خیلی از کاربران در هنگام کار کردن با مرورگرهای مختلف علاقه مند هستند بعضی از کتابهای الکترونیکی را همان لحظه در مرورگر مشاهده و در صورتی که کتاب یا مقاله مورد نظر به نظرشان خوب بوده باشد آن را ذخیره کنند .

تمام مروگرها این امکان را در اختیار کاربر با کمی تفاوت قرار میدهند تا فایل PDF را مشاهده و آن را دانلود کنید ولی شاید بخواهید بر روی فایل مورد نظر کمی تغییرات داده و سپس آن را ذخیره کنید یا یک پرینت از آن بگیرید ،در این هنگام افزونه ها به کمک شما می آیند . برنامه هایی کوچکی که بر روی مرورگر نصب شده مثل یک برنامه کاربردی که بر روی ویندوز نصب می شود یکسری امکانات پیشرفته در اختیار شما قرار میدهد .

Notable PDF یک برنامه کاربردی است که برای مرورگر کروم طراحی شده است و امکانات بیشتری را برای استفاده و ویرایش فایل‌های پی‌دی‌اف در این مرورگر فراهم می‌کند.از ویژگیهای ای افزونه می توان به موارد زیر اشاره کرد : فایل‌های پی‌دی‌اف را از یک لینک٬ سایت ٬ حافظه کامپیوتر و یا گوگل درایو باز کنید. همچنین به کمک Notable PDF می‌توانید فایل‌های PDF را ویرایش کرده و فایل جدید را به صورت یک فایل پی‌دی‌اف جدید و یا متن ذخیره کنید. شما به راحتی با استفاده از Notable PDF می توانید فایل های PDF روی کامپیوتر را بر روی مرورگر مشاهده و آنها را به راحتی ویرایش کنید .

برای استفاده از این افزونه حتما باید دارای حساب کاربری جیمیل بوده و وارد حاب کاربریتان شوید . سپس بر روی لینک زیر کلیک کرده و افزونه را بر روی مرورگر نصب کنید . به این نکته هم اشاره کنم که بدون استفاده از VPN نمی توانید از افزونه های گوگل استفاده کنید و گوگل دسترسی افزونه ها را برای کاربران ایرانی غیر فعال کرده است .



2. بعد از نصب آیکونی بالای صفحه نمایش داده می شود که با کلیک بر روی آن می توانید فایل های PDF را وارد مروگر کرده و آنها را ویرایش کنید یا فایل های PDF ای که در هنگام وبگردی دانلود کرده اید را با استفاده از این افزونه ذخیره یا ویرایش کنید .

 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر