افزودن منوی استارت به اندروید با نرم افزار Taskbar

Sina

Administrator
پرسنل مدیریت
2013-05-11
4,710
2,901
113
چابکســـر



به جر‌أت می‌توانیم بگوییم منوی استارت در ویندوزهای 98، ایکس‌پی، ویستا و 7 یکی از بهترین امکانات موجود در سیستم‌عامل ویندوز بود. باتوجه به کاربردی بودن این منو و حذف منوی استارت در ویندوز8 استقبال کاربران از این نسخه را کاهش داد. در ادامه نیز حتما می‌دانید مایکروسافت با انتشار ویندوز 8.1 این منو را به ویندوز برگرداند و حتی در جدیدترین نسخه سیستم‌عامل ویندوز یعنی ویندوز 10 نیز منوی مدرن ویندوز 8 را با منوی همیشگی ویندوز 7 ترکیب کرده و گزینه‌ جدیدی را برای علاقه‌مندان هر دو منو در اختیار کاربران قرار می‌دهد.


باتوجه به این میزان محبوبیت، مطمئنا استفاده از این منو در دستگاه‌های مجهز به سیستم‌عامل اندروید نیز لذت‌بخش است. نظر شما دراین باره چیست؟ دوست دارید در دستگاه اندرویدی خود نیز یک منوی استارت شبیه منوی استارت ویندوز 7 داشته باشید و با استفاده از آن برنامه‌ موردنظرتان را اجرا کنید؟


نرم‌افزار: Taskbar
سیستم‌عامل: اندروید 2.2 و بالاتر


نرم‌افزار Taskbar به همین منظور طراحی شده و به شما این اطمینان را می‌دهد تا پس از نصب این برنامه، لذت استفاده از اندروید برای شما چند برابر شود.


این نرم‌افزار علاوه بر ایجاد یک منوی استارت زیبا و قابل جابه‌جایی به هر نقطه از صفحه‌نمایش، یک نوار وظیفه یا همان Taskbar را نیز در اختیار شما قرار می‌دهد که همچون نوار وظیفه‌ ویندوز می‌توانید با استفاده از آن برنامه‌های فعال را مدیریت کنید.


منوی استارت شما می‌تواند شامل پوشه‌ها، تنظیمات، مخاطبان و میانبرهایی از برنامه‌های نصب شده روی دستگاه باشد. همچنین می‌توانید با کشیدن و رها کردن آیکون منوی استارت، آن را به هر نقطه‌ای از صفحه‌نمایش که تمایل داشته باشید، انتقال داده و ترتیب نمایش برنامه‌ها را نیز به‌دلخواه خود در آن تغییر دهید.


این نرم‌افزار برای اجرا نیازی به روت ندارد و با مراجعه به لینک زیر می‌توانید آخرین نسخه‌ آن را دانلود کنید:

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.rootuninstaller.taskbarw8&hl=en
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر