افزودن قابلیت پرینت در طراحی سایت

danielhj

New member
2016-01-29
23
10
0
دلایل زیادی وجود دارند که ما را به سمت انجام این کار، یعنی افزودن قابلیت پرینت در طراحی سایت سوق می دهند.اگر به خاطر داشته باشید پیشتر در مطالب مربوط به تولید محتوای کاربر پسند برای افزایش آمار بازدید ذکر کردیم که محتوا پادشاه بی چون و چرای یک وب سایت است و همه چیز حول محور آن می گردد.حال که شما با در نظر گرفتن این موضوع که نوشتن محتوای خوب در طراحی سایت چقدر اهمیت دارد؟ به این کار مبادرت ورزیده اید، به طور حتم کاربران خیلی ساده از کنار مطالب قوی و سودمند شما عبور نخواهند کرد.

%D8%A7%D9%81%D8%B2%D9%88%D8%AF%D9%86-%D9%82%D8%A7%D8%A8%D9%84%DB%8C%D8%AA-%D9%BE%D8%B1%DB%8C%D9%86%D8%AA-%D8%AF%D8%B1-%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-2.jpg

افزودن قابلیت پرینت در طراحی سایت و جذب مخاطب

یکی از موضوعاتی که ممکن است به ذهن شما خطور کرده باشد این است که با افزودن قابلیت پرینت در طراحی سایت مخاطبان خود را از دست خواهید داد، چرا که آن ها با یک بار مراجعه به وب سایت شما و ذخیره مطالب، مجددا به سمت و سوی آن باز نخواهند گشت.
در نظر داشته باشید که تمامی وب سایت های موفق در یک موضوع اشتراک دارند، و آن احترام گذاشتن به کاربر و دادن امکانات کافی به آنان است.زمانی را در نظر بگیرید که به عنوان نمونه طراحی سایت آشپزی شما به پایان رسیده است و محتوای بسیار زیاد و مفیدی در آن تولید کرده اید.در این زمان این انتظار که کاربر برای دنبال کردن دستور تهیه غذا باید لپتاپ را به هرکجا کنار مواد غذایی حمل کرده و یا سیم کامپیوتر رو میزی خود را بلندتر کند بسیار غیر منطقی است!

%D8%A7%D9%81%D8%B2%D9%88%D8%AF%D9%86-%D9%82%D8%A7%D8%A8%D9%84%DB%8C%D8%AA-%D9%BE%D8%B1%DB%8C%D9%86%D8%AA-%D8%AF%D8%B1-%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-1.jpg


آن ها این انتظار را از وب سایت مورد علاقه خود دارند که با افزودن قابلیت پرینت در طراحی سایت خود، امکان چاپ کاغذی مطالب را برای آنان مهیا سازد.

احترام به سلامت کاربران با افزودن قابلیت پرینت در طراحی سایت

دلیل دیگر این کار را می توان در نحوه برخورد برخی از کاربران با دنیای مجازی دنبال کرد.بسیاری از آن ها بر خلاف میل خود، نسبت به صفحات مانیتور حساس هستند و چشم آن ها واکنش شدیدی حتی با کار کردن به میزان کم و در فاصله مناسب نسبت به این موضوع نشان می دهد.ئر واقع شما با چشم پوشی از افزودن قابلیت پرینت در طراحی سایت آن ها را در یک دو راهی قرار می دهید! مسیر اول استفاده از مطالب سودمند شما با وجود آسیب رساندن به چشمان آن ها و دیگر مسیر چشم پوشی از وب سایت شما و رفتن به سراغ سایر منابع است.
شما به عنوان یک کاربر کدام یک را انتخای می کنید؟
طراحی سایت کاربر پسند مساوی بهینه سازی برای موتورهای جستجو

در نظر داشته باشید بهینه سازی وب سایت برای کاربران و بهینه سازی آن برای موتورهای جستجو دو موضوع مستقل از یکدیگر نیستند.در واقع مورد اول حائز اهمیت بیشتری است، چون الگوریتم های پیچیده موتورهای جستجو وب سایت هایی که کاربران زیادی را به طور ثابت برای خود دارند شناسایی کرده و رتبه آن ها را بهبود می بخشند.از طرف دیگر آن ها نسبت به وب سایت هایی که کاربران بعد از بازدید اولیه از آن ها سریعا صفحه را بسته و مجددا به سراغ آن باز نمی گردند روی خوشی نشان نداده و سایر تلاش های تکنیکال آن ها برای بهبود وضعیت در مورتورهای جستجو را آن طور که باید و شاید اعمال نخواهند کرد.یکی از موارد کاربر پسند، جذاب و موثر در این زمینه می تواند افزودن قابلیت پرینت در طراحی سایت باشد.

چگونه این کار را انجام دهیم؟

مهمترین قسمت برای این کار در نظر گرفتن یک استایل معین برای پرینت صفحات وب سایت است.به طور حتم کاربران توقع ندارند که تمامی قسمت های وب سایت اعم از هدرها، بنرهای تبلیغاتی، اطلاعات قرار داده شده در فوتر و… نیز به مطلب مورد نظر آن ها ضمیمه شود.
حال که به میزان اهمیت وجود این قابلیت پی برده اید، نحوه افزودن قابلیت پرینت در طراحی سایت را در مطالب بعد ذکر خواهیم کرد.
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر