افزایش ترافیک با رعایت نکات کاربردی در طراحی سایت

amirrezawd

New member
2016-02-27
7
3
0
افزایش ترافیک با رعایت نکات کاربردی در طراحی سایت: بدون شک پس از صرف هزینه و زمان زیاد برای ، بدون وجود بازدیدکنندگان درصدی بازدهی نخواهید داشت.شما بایستی با سرازیر کردن حجم زیادی از کاربران به سوی وب سایت خود و بالا بردن ترافیک، تجارت الکترونیک خود را بهبود ببخشید تا بتوانید در دنیای مجازی کسب درآمد خوبی داشته باشید.اما با وجود تعداد زیاد و روز افزون وب سایت های موجود، چگونه می توان کاربران را به سوی خود متمایل کرد؟

افزایش ترافیک وب سایت با رعایت نکات فنی
بلاگرهای با تجربه و کار کشته زیادی در سراسر دنیا وجود دارند که راه و چاه افزایش ترافیک و متمایل کردن کاربران به سوی وب سایت خود را به خوبی می دانند.در ادامه به ذکر نکاتی از که از برخی بلاگرهای حرفه ای در زمینه افزایش ترافیک نقل شده است خواهیم پرداخت تا دریابیم به راستی با چه ترفندهایی کاربران را از سایر وب سایت ها می ربایند؟

کامنت گذاری برای افزایش ترافیک
یکی از نکات کاربردی برای تعامل با سایرین و افزایش ترافیک این است که وبلاگ های آن ها را دنبال کرده و در آنها نظرات مفید و مرتبط بگذارید.فراموش نکنید که گذاشتن کامنت های نامرتبط و کلیشه ای، اگر تاثیری منفی نداشته باشد، هرگز سودمند واقع نخواهد شد.
یک راه خوب برای در ارتباط بودن با بازدید کننده ها نصب یک ابزارک MyBlogLog است.

از مطالب مفید و سودمند استفاده کنید
هرگز نخواهید توانست تا افزایش ترافیک قابل توجهی داشته باشید،مگر اینکه به طور مستمر به تولید مطالب ارزشمند بپردازید.به عنوان نمونه مطالبی که طرز کار چیزهای مختلف را شرح داده و به آموزش های عمومی می پردازد.مطالب به درد بخور همیشه مورد توجه هستند و حجم زیادی از کاربران راه ببه سوی شما سرازیر می کنند.

جشنواره های وبلاگی
اگرچه این دسته از اتفاقات و مراسمات در کشور ما کم اتفاق می افتد، اما همین تعداد معدود نیز تاثیر فوق العاده ای بر روی افزایش ترافیک وب سایت شما خواهند داشت.حتما در جشنواره های وبلاگی که برگزار می شوند ثبت نام و شرکت کرده و بهترین مطالبتان را در آن جا ثبت کنید.

متفاوت ظاهر شوید
جذابیت را با طراحی ظاهری نو و متفاوت برای وب سایتتان به ارمغان بیاورید. علاوه بر آن قادر خواهید بود تا در راستای افزایش ترافیک، پوسته‌ ای را که می‌سازید در اختیار دیگران نیز قرار دهید.این کار علاوه بر اینکه میزان ترافیک و لینک زیادی را از سایر وب سایت هایی که از قالب شما استفاده می‌کنند برایتان به ارمغان می آورد، یک منبع درآمد جداگانه نیز محسوب می شود.

برای افرایش ترافیک یکنواخت عمل کنید
غیب شدن برای یک مدت طولانی و سپس ظاهر شدن با سیل عظیمی از مطالب اصلا نکته ای خوب برای
محسوب نمی شود.همیشه به طور یکنواخت فعال باشید تا بتوانید ترافیک قابل توجهی بدست بیاورید.کاربران از اینکه برای مدتی طولانی مطلبی در وبسایت شما ندیده و بعد از گذر زمان ناگهان با تعدادی زیادی از محتوای نوشته شده مواجه شوند را دوست ندارند.

در وب سایت های معروف فعالیت کنید
تولید مقاله های مفید و فرستادن آنها به سایت های پربازدید نظیر EzineArticles افزایش ترافیک بسیار خوبی را برای شما به ارمغان خواهد آورد. این مقالات همیشه در گوگل رتبه های خوبی در کلمه‌ی کلیدی مربوط به خود کسب می‌کنند و به خاطر لینک سایت اصلی شما که در آخر مطالب درج شده به طور حتم بازدید کننده زیادی کسب خواهید کرد.
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: Sina

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر