ویژه جام جهانی 2014 اعتراض کارشناسان فوتبال به پنالتی گرفته نشده

Maryam

افتخاری
2013-06-19
253
275
0
شهر قاصدک ها
فنایی: داور پنالتی ایران را نگرفت
محمد فنایی در گفت و گو با خبرنگاران درباره صحنه مشکوکی که روی اشکان دژاگه رخ داد، گفت: به نظر من داور باید در این صحنه یک پنالتی به سود ایران اعلام می‌کرد. من این صحنه را پنالتی دیدم.


نصیر‌زاده: پنالتی ایران گرفته نشد
کارشناس داوری کشورمان گفت: یک پنالتی مسلم برای تیم ایران در دیدار برابر آرژانتین گرفته نشد.
هوشنگ نصیرزاده در گفت‌وگو با خبرنگاران در خصوص صحنه‌ای که در محوطه جریمه تیم ایران اتفاق افتاد و زابالتا تکلی را روی اشکان دژاگه انجام داد، اظهار داشت:
این صحنه براساس مقرراتی که از 3 سال پیش در فیفا مصوب شده پنالتی بود و باید گرفته می‌شد اما چون برای داور غیرمنتظره بود این پنالتی گرفته نشد.
وی افزود: این داور صربستانی به جای اینکه در بسیاری از صحنه‌ها نزدیک به صحنه باشد داخل صحنه است و خیلی مزاحم بازیکنان می‌شود. در صحنه پنالتی او بسیار دور بود و به همین دلیل صحنه پنالتی را ندید.


مظفری‌زاده: پنالتی ایران صد در صد درست بود
سعید مظفری‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگاران در مورد صحنه خطایی که مدافع آرژانتین بر روی اشکان دژاگه انجام داده بود‌،‌ گفت: این صحنه یک پنالتی صد درصد بود و داور این پنالتی کاملا واضح را ندید. مازیچ صربستانی در این صحنه از محوطه جریمه آرژانتین دور بود و نتوانست پنالتی ایران را ببیند.
وی در مورد کارت زردی که به جواد نکونام داده شد،‌ گفت: اخطاری که به نکونام داده شد، سخت‌گیرانه بود و داور بیشتر به خاطر نحوه زمین خوردن بازیکن آرژانتین که بزرگنمایی بود به کاپیتان تیم ایران کارت زرد نشان داد نه خطایی که نکونام انجام داد.


مسعود مرادی: خطا روی دژاگه پنالتی بود

مسعود مرادی در گفت‌وگو با خبرنگاران در مورد داوری دیدار ایران برابر آرژانتین که با گل دقیقه 1+90 مسی یک بر صفر به سود آرژانتین به پایان رسید، گفت: به هر حال با این بازی که بازیکنان ایران به نمایش گذاشتند، حیف بود که شکست بخوریم و داور هم با تصمیمی که در صحنه خطا روی دژاگه گرفت، در این نتیجه تأثیرگذار بود.
وی افزود: علاوه بر این عیب دیگر داور بازی آرژانتین – ایران این بود که زیاد در مسیر توپ و بازیکنان حرکت می‌کرد و با اینکه فیزیک و دوندگی خوبی داشت این هم یک ضعف برای او محسوب می‌شود.
کارشناس داوری فوتبال ایران همچنین گفت: درست است که من باید تنها در مورد داوری نظر بدهم اما با این عملکردی که بازیکنان ما داشتند حیف بود که ببازیم و فکر می‌کنم که آنها یکی از بهترین بازی‌های تاریخ فوتبال ایران را نشان دادند و دنیا متوجه شد که فوتبال ایران حرفی برای گفتن دارد.
وی در مورد چهار دقیقه وقت اضافه نیمه دوم نیز گفت: به نظر من این زمان معقول و منطقی بود.


کارلوس کی روش: فقط داور و مسی!
کارلوس کی روش بعد از شکست یک بر صفر ایران مقابل آرژانتین گفت: نه ما نا امید نیستیم از عملکرد بازیکنان خیلی خوشحالم امروز اتفاق بدی افتاد در پایان بازی دو فرد تفاوت در بازی به وجود آوردند. اول داور و نفر دوم مسی بود. چیزی برای گفتن ندارم داور و مسی در بازی تفاوت به وجود آوردند.
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر