اطلاعاتی درز کرده از ۲ تبلت جدید سونی

روشنک m

مدیر تالار اسرار خانه داری
2013-12-01
1,103
1,110
0
اطلاعاتی درز کرده از ۲ تبلت جدید سونی

tablet_z_water.jpg




حدود یک سال از معرفی آخرین تبلت سونی میگذرد. اکسپریا تبلت Z آخرین تبلت سونی بود که سال گذشته و در CES 2013 از آن رونمایی شد. سونی در بازار تبلت ها به نسبت برخی از رقبای خود کمتر ورود پیدا میکند اما با همین تعداد اندک نیز محصولات قابل قبولی را ارائه داده است. حالا نیز به نظر میرسد سونی در حال برنامه ریزی برای معرفی دو تبلت جدید خود از خانواده تبلت های اکسپریا است.
طبق اطلاعات به دست آمده از ژاپن این تبلت ها با نام های TS-0020-BV و TM-0041-BV کدگذاری شده اند. یکی از این تبلت ها احتمالا مدل ارتقا یافته تبلت Z و دیگری مدل ارتقا یافته فبلت زد اولترا خواهد بود.
new_tablet.jpg

مدل ارتقا یافته تبلت Z احتمالا با نام اکسپریا تبلت Z1 و با صفحه نمایش ۱۰٫۱ اینچی فول اچ دی و پردازنده ۲٫۳ گیگاهرتزی اسنپدراگون ۸۰۰ و ۲ گیگابایت رم در سال آینده وارد بازار خواهد شد.
Juggly
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر