اضافه کردن گزینه های دلخواه به منوی Send To ویندوز 8

Sina

Administrator
پرسنل مدیریت
2013-05-11
4,710
2,901
113
چابکســـر



هرچه بتوانیم از ابزارهای ویندوز به طور کارآمد تری استفاده کنیم ، از صرف وقت اضافی جلوگیری کرده و زودتر به نتیجه میرسیم . یکی از این قسمت های منوی Send To می باشد که در ویندوز به کاربر کمک می‌کند تا به راحتی فایل‌های خود را به قسمت‌های که بیشتر با آن‌ها سر و کار دارد، ارسال نماید . به عنوان مثال از طریق این منو می‌توانید به سادگی فایل مورد نظر خود را به روی دسکتاپ منتقل نموده یا آن را به حافظه خارجی کپی کنید. به صورت پیش فرض یکسری گزینه در این قسمت وجود دارد ولی شاید بخواهید درایوهای ویندوز را نیز به این قسمت اضافه کنید تا برای کپی کردن فایل نیازی نداشته باشید مستقیم وارد Computer شده و بر روی درایو مورد نظر کلیک کنید . 1. کلیدهای ترکیبی پنجره + R را بفشارید تا ویزارد Run نمایش داده شود .
1.1. در کادر باز شده دستور Shell:sendto را تایپ کنید .



. همانطور که مشاهده می کنید صفحه ای که مربوط به منوی Send To می باشد نمایش داده می شود . به صورت پیش فرض 5 برنامه در این قسمت وجود دارد .
شاید بخواهید فولدر فیلم هایتان را به این قسمت اضافی کرده تا به راحتی فیلم مورد نظر را بر روی این پوشه کپی یا انتقال بدهید . برای انجام اینکار فقط کافیست شورتکات فایل ، فولدر یا درایو مورد نظر را داخل این پوشه قرار بدهید .





 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر