اشرف رئیس بزرگ‌ترین باند قاچاق تریاک‌+اسناد ساواک

  • نویسنده موضوع نویسنده موضوع Atash
  • تاریخ شروع تاریخ شروع
👋 سلام!

انجمن یه حس خوب جایی برای گفت‌وگو، تجربه‌های مفید و ارتباط دوستانه است. برای ارسال پیام، چت خصوصی، یا دانلود فایل‌ها، کافیه ثبت‌نام کنی.

📝 [ثبت‌نام کن و شروع کن!]

Atash

افتخاری
2013-07-17
1,565
3,717
0
اشرف رئیس بزرگ‌ترین باند قاچاق تریاک‌+اسناد ساواک

تاریخ انتشار : جمعه ۱۷ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۴۵
در سند ساواک آمده یکی از بازپرسان دادسرای تهران به طور خصوصی به یکی از دوستان خود اظهار داشته والاحضرت اشرف پهلوی بزرگ‌ترین باند قاچاقچیان تریاک و مواد مخدر در ایران را سرپرستی می‌کنند.


به گزارش تسنیم، حضور نزدیکان پهلوی در شبکه توزیع موادمخدر در خاطرات و اسناد زیادی که از آن دوران به جای مانده، به وضوح دیده می‌شود.

اسدالله عَلَم وزیر دربار، اشرف پهلوی خواهر شاه و فرح دیبا همسر شاه از افرادی هستند که در این زمینه فعالیت موثری داشتند.

در یکی از گزارش‌های ساواک آمده است: «یکی از بازپرسان دادسرای تهران به طور خصوصی به یکی از دوستان خود اظهار داشته والاحضرت اشرف پهلوی بزرگترین باند قاچاقچیان تریاک و مواد مخدر در ایران را سرپرستی می‌کنند و آقای دکتر جهانشاه صالح وزیر سابق بهداری نیز با مشارالیها همکاری و معاونت دارند و به همین جهت دستگاههای قضایی و انتظامی قادر به تعقیب شدید قاچاقچیان و دستگیری مؤثرین آنها نمی‌باشند.

مهدنیا بازپرس سابق گمرک از قول یکی از قاچاق‌چیان معروف تهران اظهار داشته در هر ماه مقدار زیادی تریاک مرغوب ترکیه و کردستان ایران برای تیمسار سرلشکر بختیار می‌‌رسد و ایشان نیز مقداری از آن را به دربار شاهنشاهی و بعضی از رجال تسلیم می‌نمایند.»


1393111617103888246810210.png

__________________​
 

درباره ما

  • انجمن یه‌حس‌خوب در اردیبهشت سال 1392 با هدف ایجاد یک شبکه اجتماعی شامل موضوعات سرگرمی، علمی، دانشگاهی، فناوری و ... شروع بکار کرد و بیش از یک دهه آنلاین است. این مجموعه کاربرمحور بوده و اعضای آن در طول این سال‌ها تجارب خود را برای شما بازدیدکنندگان عزیز به اشتراک گذاشتند. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد، از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری نمایند.

منوی کاربر