اشرف رئیس بزرگ‌ترین باند قاچاق تریاک‌+اسناد ساواک

Atash

افتخاری
2013-07-17
1,568
3,723
0
اشرف رئیس بزرگ‌ترین باند قاچاق تریاک‌+اسناد ساواک

تاریخ انتشار : جمعه ۱۷ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۴۵
در سند ساواک آمده یکی از بازپرسان دادسرای تهران به طور خصوصی به یکی از دوستان خود اظهار داشته والاحضرت اشرف پهلوی بزرگ‌ترین باند قاچاقچیان تریاک و مواد مخدر در ایران را سرپرستی می‌کنند.


به گزارش تسنیم، حضور نزدیکان پهلوی در شبکه توزیع موادمخدر در خاطرات و اسناد زیادی که از آن دوران به جای مانده، به وضوح دیده می‌شود.

اسدالله عَلَم وزیر دربار، اشرف پهلوی خواهر شاه و فرح دیبا همسر شاه از افرادی هستند که در این زمینه فعالیت موثری داشتند.

در یکی از گزارش‌های ساواک آمده است: «یکی از بازپرسان دادسرای تهران به طور خصوصی به یکی از دوستان خود اظهار داشته والاحضرت اشرف پهلوی بزرگترین باند قاچاقچیان تریاک و مواد مخدر در ایران را سرپرستی می‌کنند و آقای دکتر جهانشاه صالح وزیر سابق بهداری نیز با مشارالیها همکاری و معاونت دارند و به همین جهت دستگاههای قضایی و انتظامی قادر به تعقیب شدید قاچاقچیان و دستگیری مؤثرین آنها نمی‌باشند.

مهدنیا بازپرس سابق گمرک از قول یکی از قاچاق‌چیان معروف تهران اظهار داشته در هر ماه مقدار زیادی تریاک مرغوب ترکیه و کردستان ایران برای تیمسار سرلشکر بختیار می‌‌رسد و ایشان نیز مقداری از آن را به دربار شاهنشاهی و بعضی از رجال تسلیم می‌نمایند.»


1393111617103888246810210.png

__________________​
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر